Hotel Golden Paradise

6.5Voldoende

195 reviews over Hotel Golden Paradise

• 10willy27-01-2016

helemaal geweldig

Wij zijn in september 2006 geweest en dat een geweldige vakantie. De eerste dagen durfde niet goed de straat te gaan omdat er net een meisje was vermoord maar daarna hebben we met een jeep het eiland verkend en op tonijn en zwaardvis gevist, enkel kleine tonijnen gevangen maar de dolfijnen zwommen naast onze boot dat maakte alles goed, op de terugweg zat r iemand met drugs in zijn koffer deze was opgepakt. Door de uitgebreide controles was er een gespannen sfeer. Wij zouden het zo weer doen

Gereisd met partner in september 2014

• 3miffy28-07-2014

vreselijk!

zijn hier geweest in 2000 toen was het al slecht en zo te lezen nu nog steeds, sporen van mieren door de gehele kamer en over het bed. kussens die naar ruiken. toiletten die overstromen inc alle ontlasting door de kamer. veel inbraken. over het eten geen goed woord over. het hele hotel was er ziek van, schenkels die wij hier in de soep doen worden daar als avond maaltijd geserveerd en zo kan ik nog wel even door gaan. gelukkig hebben wij besloten er alsnog een top vakantie van te maken door veel te ondernemen en uit eten te gaan. het eiland en de bewoners zijn een leuke ervaring, houdt er wel rekening mee dat je eerst een enorme cultuur schok krijgt alsof je in een derde wereld land op vakantie gaat.

Gereisd met partner in september 2000

• 8Esmyralda03-08-2012

Heerlijke vakantie!

Wij hebben hier echt een hele fijne vakantie gehad.Het personeel was echt super vriendelijk en deden echt alles voor je.Het eten had iets beter gekund!Excursies helemaal leuk vooral la restinga en highlights.Zwemmen met dolfijnen ook leuk!

Gereisd met partner in juni 2005

• 6Marieke15-08-2011

Prima hotel voor weinig geld!

Wij zijn hier geweest. Ontbijt was prima, je kon je eigen omelet samenstellen en je kon je eigen sinaasappelsap uitpersen. Lunch moest je een beetje op tijd bij zijn maar was goed te eten. Avond eten was veel hetzelfde maar was goed te eten. Aan de overkant kun je lekkere pizza's eten. Prachtig strand met een nog mooiere zee. Kamer was prima om er te slapen en te douchen. Voor de rest doe je er niets want het is prachtig weer. Mooie excursies gedaan en veel gezien!! Inderdaad wel een corrupt eiland. Voor het hotel is een meisje beroofd en vermoord. Op de terugreis had 1 van onze mede passagiers drugs in zijn koffer, (dan ben je gewoon heel dom), waar direct iedereen in het vliegtuig last van had. Ach, als je een wat mee wilt maken en mooie dingen wilt zien voor weinig, is dit een absolute aanrader. Aan de bar kon je alles krijgen met rum.

Gereisd met partner in september 2006

• 6Chantal15-01-2011

Leuke uitstraling

Bij aankomst ( avond uren) een schitterend plaatje. Bij ochtend gloren iets minder. Goed en leuk hotel als je niet te veel eisen stelt aan je all-inclusive formule. Ontbijt beperkte keuze Lunch ook beperkt een aanrader zijn dan wel de hamburgers. Diner ben op tijd want anders is het eten koud of op. Personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam (kan eigenlijk ook niet anders aangezien deze mensen leven van onze fooien) Cocktail liefhebbers kunnen hier goed terecht vraag het maar en ze maken het voor je niets is er te gek.

Gereisd met partner in juni 2007

• 7Malu Keil26-12-2010

goed hotel, als je niet teveel verwacht

Golden Paradise is een goed hotel, als je van je hotel niet al te veel luxe verwacht. De bedden lagen goed en de (bad)kamer was mooi schoon en ruim. Wat betreft het eten viel het hotel een beetje tegen. Het eten was vaak koud en de variatie niet bijzonders groot. Wel waren er 's middags heerlijke hamburgers (all-in) en de cocktails waren ook erg lekker! Voor goed eten kun je misschien beter in een restaurantje eten, daar betaal je niet veel en het smaakt toch goed. De ligging van het hotel is prima. Het strand wordt door slechts een weg gescheiden van het hotel. Ligbedjes en parasols zijn er gratis. Ook de boulevard met een paar winkeltjes etc. is direct op loopafstand. Verder kun je vanuit het hotel makkelijk met een taxi overal komen. Dat is echt een aanrader! Wij hebben tijdens de taxirit de grootste lol gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 6Marco27-08-2010

mwah....

Niet bijzonder. Kamers heeeeel simpel. Bediening was goed als je maar betaalde...

Gereisd met vrienden in januari 2003

• 8nadia kooistra22-07-2010

lekker gehad!

In MAart 2005 ben ik hier samen met mijn moeder geweest. Het strand ligt naast het hotel alleen even een weggetje over steken. Ik vond dat echt ideaal. Ik kwam tenslotte voor een strandvakantie. Verder in de buurt was er niet veel. Stukje lopen via de lange weg, en dan heb je wat restaurantjes en een kleine supermarkt. We hebben een dag een jeep gehuurd,dat is wel aan te raden. Kan je mooie wtte stranden bezoeken en derest van de omgeving. Ook een keer leuk uitgeweest een tentje langs het strand, dat was erg leuk. Ook met dolfijnen gezwommen, heeeel gaaf, en niet duur! Cker aan te raden!! HEt eten vond ik helemaalniet lekker, maar dat kan oook mijn smaak zijn. Met de taxi naar het centrum geweest, je bent er zo. Al met al een heerlijke vakantie gehad en ik wil cker nog eens terug naar isla margarita.

Gereisd met partner in maart 2005

• 6Bjorn & Tanja12-07-2010

Matig voor verwenden, prima voor 599,- prijsje

Zomer 2006 geweest,

Matig hotel. Matige slaapkamers met lekkende airco. Alleen bereikbaar per trap. Kleine lelijke binnentuin en matig zwembad. Toentertijd als Bingo voor weinig geboekt.

Vooral slechte herinneringen aan het eten en de drankjes.

Gereisd met partner in mei 2006

• 6Lin01-06-2010

Verwacht niet teveel! Kies voor een ander complex!

In 2007 hier geweest. Je kan geen 5sterren verwachten voor het geld, beter is om een paar euro's meer uit te geven en te kiezen voor een ander hotel, waar wel goed schoongemaakt wordt, de receptie niet iedereen afwerkt, de beveiliging je niet lastigvalt en 's nacht ligt te pitten, je niet 4keer moet verhuizen omdat de kamer onbewoonbaar was verklaart en het eten tenminste eetbaar is. Sowieso heeft het hotel geen animatie, wat toch wel fijn is aangezien je hier niet kan spreken van een boulevard. Ik ben meerdere malen geweest in de carribean en zuid amerika,zelfs een tijd verbleven in een van de slechtere buurten in mexico dus ben echt wel wat gewend, maar dit is simpelweg uw geld niet waard. Ik ben werkzaam in de reiswereld en het type wat me overal kan vermaken en er toch wel op uit trekt dus mijn vakantie was toch wel geslaagd, maar ik raad iedereen dit hotel toch echt ten zeerste af!

Gereisd met vrienden in juni 2010

Hotel Golden Paradise info