Reviews over Pedro Gonzales (Playa Puerto Cruz)

Super

De cock catske,
    21-5-2010

Super vriendelijke mensen, ruime mooie kamers met extra grote bedden. ruime badkamers. Lekkere coctails maar het eten was niet altijd even lekker. misschien ook kwestie van smaak en goesting hé :). Leuk privéstrandje en groot zwembad.

geen 5 sterren waard, slechts maximaal 3

Myriam en Bouke,
    29-3-2010

Hygiene erg ondermaats. Aan de bars geen vriendelijk personeel. Kamers ronduit een voudig wel goede bedden. Het dagelijks kopen van een ligmat op je ligbed zou niet moeten mogen. Het oneindig gedoe met verkopers op het strand is ronduit vervelend. Algehele indruk park: wel verzorgd, maar veel achterstallig onderhoud. Eten is divers en goede kwalitei echter hygiene alom ver ondermaats, verhoogd kans op "darm problemen".

Gelet op de totale reissom, die wij betaald hebben; twee personen ruim 3300 euro. Feitelijk veel te veel. Tot slot: buitegewone intimiderende en vervelende check douane, tergend gewoon.

Aanrader voor iedereen!

Azz,
    10-11-2008

Jammer dat op onze kamer de stroom paar keer uitviel.

Maar volgens mij was dat dan net onze pech.

Verder was het personeel vriendelijk en altijd bereid om te helpen.

Qua eten ook toppie!

absoluut een topper

Harrold,
    15-9-2008

gewoon TOP : mooie excurcies , prachtig hotel helemaal goed

Dunes is een goed onderhouden, mooi en erg resort in aan u

verhaad & rabia,
    11-4-2008

Dunes is een goed onderhouden, mooi en erg gezellig/gemoedelijk resort in typische latino-stijl, rustig gelegen aan een 2,5 km lang privestrand. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten (vaak met veel humor!) naar de zin te maken.

Plus:

- Goede service

- Netjes onderhouden, schoon (geen beestjes)

- 3(!) grote zwembaden

- All inlcusive voor alle dranken (ook import)

- genoeg recreatiemogelijkheden en diverse fasciliteiten aanwezig

- veel bars, goede bediening

Min:

- Eten niet op niveau 4sterren resort.

- zwemmen in zee onmogelijk (rode vlag) ivm met sterke onderstroming

- In directe omgeving is niets te doen

IM is erg leuk, genoeg te doen (winkelen, uitgaan, relaxen, natuur erg mooi) zeker icm all-inclusive rel. goedkoop. Met veiligheid valt het reuze mee op het eiland, als je gewoon je gezond verstand gebruikt, zoek het gevaar niet zelf op! Bejegen de mensen op een warme, vriendelijke manier en u krijgt ongetwijfeld het dubbele terug!

Pedro Gonzales (Playa Puerto Cruz) scoort een 6,3 uit 10, op basis van 4 reviews