Hotel Villa El Griego Resort

0Tonen op kaart

16 Reviews over Villa El Griego Resort

• 8ivon salcedo27-12-2013

denuncia

Le recomiendo al hotel, verifique la actuacion de su personal. Sobre todo la de su ama de llaves Ysabel Rojas quien se ha encargado de utilizar sus instalaciones para hacerle sexo oral a sus proveedores...cuando estos vienen al hotel a gestionar pagos o ventas. carro color plata

• 7ANDREINA11-01-2013

HOTEL VILLA DEL GRIEGO

El hotel esta muy bonito lo unico es que le hace falta un parque infantil, y mas personal para atender al publico del resto todo me parecio excelente las habitaciones y la piscina, mis felicitaciones para los mejores empleados que yo considero que nos atendieron excelente en nuestra estadia en el hotel a alberto y greimary saludooossss y un abrazo

• 9E.H.25-09-2012

Aanrader

Wij zijn twee keer naar Villa el Griego geweest, in 1998 en 1999. Het is ons zeer goeg bevallen. Gezellig resort met (toen nog) voornamelijk Nederlanders. Minpunt was het zwembad, smerig water.

• 8Harry M.20-07-2011

Leuk om eenmalig gezien te hebben

We zijn hier geweest in 1995 (honeymoon), en het toerisme moest nog op gang komen. Toendertijd was de taxi zeer betaalbaar zodat we het hele eiland over konden. Hij bracht je ´s ochtends naar een strandje, sprak een tijd af en dan stond hij ´s middags weer te wachten. Weet niet of dat nu nog geldt !!

• 7Rene23-12-2010

Toen een net all. incl. resort

Wij zijn hier in Sept. 1999 geweest en hebben toen 17 dagen geboekt. Op zich niet lang, maar voor een resort dus wel. Geheel zag er allemaal netjes uit, maar Isla was net ontdekt zal ik maar zeggen... Maar wat is het er vreselijk warm en erg vochtig, factor 35 smeren is toch wel minimaal, want je verbrandt levend in de schaduw. Wel wat crimineel hoor, dat is erg oppassen. Wanneer je linksaf uit het resort liep kwam je na 500 meter letterlijk in de krottenwijk terecht, daar woonde het personeel hebben we ons laten vertellen, hier had ik wel moeite mee.. ik had ook het idee dat de locale bevolking werd uitgebuid, door de jongens die leuke tochtjes organiseerde, bv een snorkeldagje kostte toen $55 pp. en was destijds een hoop geld, en zeker als er 30 toeristen op de boot zitten. het bootje werd gehuurd van de lokale (arme) visser..

• 6Ineke13-08-2010

Had zo mooi kunnen zijn

Wij hadden een villa met drie slaapkamers, woonkamer en keukentje geboekt. Aangekomen in de villa zagen we direct dat er van alles stuk was. In de keukendeur zat een enorm gat. We zijn gelijk naar de receptie gegaan en meegedeeld dat we geen nacht in de villa gingen slapen. Daarna kregen we drie verschillende kamers ver van elkaar. Ook deze kamers niet best. Regelmatig viel de stroom uit en als het regende stonden de kamers blank. We hebben er maar wat van proberen te maken daar. Dichtbij het hotel was een mooi strand met redelijke faciliteiten. Met een taxi kan je overdags gemakkelijk naar Porlamar gaan. Het dorpje Juan Griego heeft een paar restaurantjes en een leuk haventje. Je moet er rekening mee houden dat in Zuid Amerika bent!!!!

• 9fam de Bruin14-10-2007

wij zijn voor het eerst in 2005 geweest,heelvriendelijk en gemoedelijk hotel 5min lopen bij het dorpje Juan Griego Wij zijn daar 4 keer elk jaar geweest tot het van eigenaar verwissel is en nu niet meer te boeken is in Nederland .Ook is het 2 jaar dicht geweest. Nu is het open met behulp van de regering soort hulpfonds

• 9El Chaoto28-10-2006

het hotel was helemaal te gek 6 jaar geleden. tegenwoordig wordt het weer gerund door de regering. het is op dit moment erg slecht heb ik van horen zeggen.

• 9schutte m.h29-01-2006

we zyn er 2 maal geweest en erg naar de zin gehad.Het eten was zeer goed.en het animatie team zorgte de hele dag voor veel vermaak.dus je verveelt je er niet als je een dagje niet weg gaat

• 8Lara18-01-2006

Wij zijn hier geweest toen het hotel net een andere eigenaar had en nog niet zo lang open was. Het complex was opgeknapt en was netjes. De kamers waren ook prima. Het eten was redelijk maar niet overdadig. De animatie moest nog op gang komen maar het enthousiasme van het team maakte veel goed. Het personeel was heel vriendelijk en s'avonds zijn we met een stel per taxi naar een open lucht disco geweest. Kortom.....niks mis mee.

Hotel Villa El Griego Resort info

Veilig betalen met