Hotel Brisas Del Mar

Hotel Brisas Del Mar
4,5

Matig

1 review over Hotel Brisas Del Mar in het Nederlands

mijn huwelijksreis hier gevierd, was super!!

suzanne van der boom-lammens
17-10-2011

Dit was onze eerste keer dat we te maken hadden met all inclusive, het eten was zeer uitgebreid, maar ik heb de dag voor vertrek vis daar gegeten en ben de volgende dag heel erg ziek geworden, dus aub geen vis eten daar! De salades zijn wel allemaal goed te doen. Het ligt pal aan het strand, dus wat wil je nog meer. Het zwembad is groot. En elke dag werd je wel vermaakt door het animatie-team, maar dit was in 2000, ben benieuwd hoe het er nu nog is.

Gereisd Met partner in april 2000

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brisas Del Mar in Isla de Coche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brisas Del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.