Hotel Posada Rancho Delfín

Hotel Posada Rancho Delfín

3 reviews over Hotel Posada Rancho Delfín in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

heerlijk ontspannen verblijf met kids

sandra heemskerk, 28-11-2009

Afgelopen april zijn wij met de kids (1 en 3 jaar oud) naar Rancho Delfin geweest. Een heerlijk verblijf, vooral ook voor de kinderen. Erg ontspannen en alles goed geregeld. Schone mooie kamers (iedere dag schoonmaak) en in de badkamer altijd heerlijk warm water. Prima service van de eigenaren. Het ontbijt was iedere dag een feestje, heerlijk buiten in de ruime tuin met vers fruit en nog veel meer lekkers. Naar het strand is het een kleine 5 minuten lopen. Alles is trouwens binnen loopafstand bereikbaar, daardoor hebben we geen auto hoeven te huren. Het strand is erg gezellig met leuke restaurantjes en heerlijk warm zeewater. De vlucht is best wel lang, maar als je geland bent ben je in 10 minuten in El Yaque. We werden op de luchthaven mooi op tijd opgehaald, dit was inbegrepen in de service. Wat wij erg fijn vonden was de rust en stilte in de avond en nacht, wat wij wel anders meegemaakt hebben elders. Een heerlijke vakantie en kunnen wij iedereen een verblijf in RD aanbevelen.

Een heerlijk verblijf

Gerard van de Bos, 8-5-2009

Keurig verzorgd, duidelijk te zien en merken dat de eigenaar een Nederlander is, alles is tot in de puntjes verzorgd en erg schoon. Hoewel je een stukje, ongeveer 5 minuten moet lopen naar het strand is de ligging heerlijk, mooi, natuurlijk en rustig. Volgende keer zeker weer Rancho Delfin!

Geweldig, echt een oase van rust en luxe

Erik van der Velden, 4-4-2009

Wat een geweldig hotel. Eigen kamer met alle faciliteiten. Prachtig, nieuw, schoon, mooie veranda. Eigenaar is een Hollander Emile, bijzonder aardige kerel.

Beste BBQ van mijn leven gehad met Argentijns vlees. mmm. In een woord een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada Rancho Delfín in El Yaque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada Rancho Delfín zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posada Rancho Delfín scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.