Hotel Pueblo Caribe

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

80 Reviews over Pueblo Caribe

• 8Maurice22-10-2011

Goede tijd gehad

Hier in 2007 geweest prima naar ons zin gehad, mooi en goedkoop eiland.

• 7Patrick22-08-2011

Reasonable hotel

We stayed here for one week which was just about enough. It's a nice place if you like sunbathingand swimming. There was really not much more to do. The food and drinks were OK but only for a week

• 8yvonne12-02-2011

heerlijk

is een mooi hotel directgelegen aan het strand. het is wel een klein strandje. er is een discotheek op het strand, hoteldisco. de hele dag door eten en drinken. hoe hoger je fooien, des te harder rent het personeel!!

• 8Djinnie11-10-2010

Goed hotel

Hier jaren geleden geweest, was toen een goed verzorgt hotel. Netjes onderhouden, direct aan het strand. Zwembaden goed, en strand ook. Ligt wel naast een slopenwijk maar daar heb je 0,0 last van.

• 10peter de mol23-10-2009

ik ga voor de 10e keer dus ......

ik merk en zie verandering en niet altijt ten-goede. maar het blijft een top hotel! diaree ismeestal door TE-koud drinken(veel ijs!!) ik vind wel dat de keuze van het eten verslechterd(daarom de 8 anders is het de 10 ) is niet de kwalietijt. iedereen doet z'n best! het gebruik van het internet voor 4000 bs. p uur is een hele vooruit-gang! de karaoke-bar op de hoek is een hele uitdaging!!!!!ze denken allemaal dat ze kunnen zingen!!!!!! en 'el cardon'is een arm dorpje maar ik ken geen geval van probleemen van toeristen met dorps bewoners! loop niet rond met GOUD !!!!!!!! en loop niet tekoop met je geld!!!!!!! (als je in nederland €20.000 op de bar gooid, heb je buiten ook een stuk hout in je nek! ik ga weer voor zes weeken (van 6-11-09 tot 18-12-09) terug dat zegt genoeg!!!!!

• 8Monique04-08-2009

Kan niet wachten om weer te gaan!!

In 2008 2 keer geweest en het was super!!! Lieve mensen, leuke sfeer en ontzettend gezellig. Enige minpuntje is dat het eten vrijwel elke dag hetzelfde is, genoeg keus... maar wat variatie zou fijn zijn. We kijken ontzettend uit naar het moment dat we weer kunnen gaan. Hebben het Islavirus te pakken :-)

• 2juan prado24-04-2009

paguenme lo que me robaron

quiero decirles que no descansare hasta que me paguen todo lo que me robaron en la habitacion 4111 del isla caribe, ya que el supuesto9 gerente yofre jaimes le resto importancia a lo sucedido contra mi persona y mi familia sobre todo mi hijo de 11 años quien lloro al ver que hasta su cadena se la robaron, puse la denuncia alla en porlamar y aqui en caracas la lleve a la fiscalia y el departamento de atencion a la victima del ministerio publico y les juro que no voy a descansar hasta que ustedes me paguen todo lo que me robaron por que no es justo que uno se valla de vacaciones y regrese decepcionado y uqe siendo un hotel tan caro no tengan la seguridad necesaria para resguardar a las personas que confiamos en ustedes y sus instalaciones, espero señor LUIS DUARTES que me tome en serio por que si no me pagan mis pertenencias y dinero sera muy nombrado por todos los medios posibles tengan responsabilidad, mis numeros son 04122037074 04122027828

• 5Snater20-03-2009

het ging wel

Ik ben hier vorig jaar geweest toen heette het hotel nog Isla Caribe. De kamers zijn netjes, groot en schoon. Maar ik vond het verder nogal saai, ik had het gevoel dat ik opgesloten zat op het resort, weinig te beleven. Na een dag of 3 had ik het echt wel gezien. Het eten was ook niet heel erg bijzonder, de lunche daarintegen was erg goed! Hamburgers en hotdogs, maar die zijn niet in het grote restaurant te verkrijgen. Het strand stelt ook niet veel voor, een zeer smal strookje, wat nog smaller wordt als het vloed wordt. Het personeel was wel aardig, de cocktails waren lekker, maar voor jonge mensen raad ik dit hotel niet aan. Je gaat je vervelen....

• 7Manita14-12-2008

niks mis met park

We zijn eerst 3 dagen op het eiland Isla de Coche geweest en 12 dagen op dit park. Het was een combinatiereis via Arke. Omdat het op het eerste park 3 dagen zonnen was, wisten we in het begin niet hoe we nog 1,5 op dit park moesten doorbrengen. Je hebt wel 2 zwembaden en 2 restaurants + een bar met broodjes bij het andere zwembad, dus keus is er wel. Het park ligt ook gelijk aan het strand (1 weg loopt er tussen). Een lekker strand (met bar) alleen erg veel zeewier in het water! Op het zand wordt het weggeharkt. Wij hadden geen balkon en geen koelkast op de kamer, maar je kan beneden waterhalen. 's avonds worden er leuke (dans)shows gegeven, maar buiten het park hoef je niet te gaan wandelen, dus verder weinig te doen! We hebben de eilandtour gedaan en dan zie je wel de leuke dingen van het eiland. En de 3-daagse excursie naar het vaste land van Venezuela was echt super. Een aanrader. Het was leuk, maar 'all-in' is niks voor ons weten we nu.

• 8pauline20-11-2008

ontspanvakantie

basic hotel, rustig, schoon en netjes, genoeg strandbedjes en ligstoelen bij het zwembad (slechts enkele oelewappers die een handdoek neerleggen en dan vervolgens de hele dag ergens anders zijn). Buitengewoon vriendelijk personeel, goed maar eenvoudig eten in overvloed (niet noord europees dus als je schnitzels met friet wilt zit je verkeerd) ook tot het einde van de openingsuren. In de direkte omgeving is niet veel te doen maar met de snelle en goedkope taxi's kom je overal. Het is een voordeel wat spaans te spreken en geef de kamermeisjes af en toe een fooi, dan wordt je vakantie een stuk gezelliger en leuker. NB het hotel zit NIET in een sloppenwijk maar in een gewone wijk, die er natuurlijk niet uit ziet als de flevopolder....

Hotel Pueblo Caribe info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij