Hotel Isla Caribe

78 reviews over Hotel Isla Caribe in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad

Suze
15-3-2012

We zijn 2 jaar geleden hier op vakantie geweest. Het was de beste vakantie ooit. Een mooi, schoon hotel, zeer aardig personeel. Het eten was lekker. En tijdens je verblijf mag je één keer per week eten in een zeer chique restaurant. Altijd handdoeken, schoon zwembad. Op het strand staat een kleine bar, waar het tot in de late uurtjes doorgaat. Zou er zo weer naar toe gaan. Buiten het restort is het helaas onveilig.

1 van de mooiere en betere hotels op Isla

touristjes
28-8-2010

1 van de mooiere en betere hotels op Isla Margaritha! Eten was gewoon perfect, snap niet wat mensen zeuren! Wij mochten van alle faciliteiten van het naastgelegen hotel gebruik maken en daar was ook de avond animatie. Internet zéér traag.

Minpuntjes: -lang wachten bij de bars -weinig parasols en ligbedden, politiek van 's morgens handdoekje leggen, wij zaten er dus geregeld naast.

Gereisd Met partner in maart 2009

Nooit meer

Virgilio
23-3-2010

Hotel ziet er aardig uit. Echter, de gehele dag de teringherrie van het animatie team in hotelkamer. Eten was wat je verwacht voor een goedkope all-in dus daar mag je niet te veel over klagen. Het eiland zelf is ook ellende. Iedereen, inclusief de eigen bewoners waarschuwen je om 's nachts niet naar buiten te gaan. Nee, niet mijn idee voor vakantie. De stranden zijn ook niet prachtig.

Gereisd Met partner in februari 2007

Het ziet er beter uit dan het werkelijk is!

Bjorn en Annemieke
20-1-2010

Dit hotel oogt erg mooi! Mooi bijgehouden tuinen, zwembad, hotelkamers zien er prima uit( worden trouwens ook prima bijgehouden) Maar in werkelijkheid hadden we het na een week wel gehad daar! Het buffet restaurant heeft weinig tot nauwelijks variatie, ja mag maar 1 per week reserveren in het "restaurant" waar het overigens wel goed smaakte maar door de airco het stervens koud was. Overdag is er ook weinig te eten, ook vaak hetzelfde. Vaak was de frisdrank op! Er mag ook wel wat meer te doen zijn. Je mag dan ook naar het hotel ernaast, want daar worden voornamelijk animatieshows gegeven maar er wordt voornamelijk spaans gesproken. Zodat je het niet kan volgen, en meer kindgericht. Dus voor 25+ niet echt leuk! Gelukkig kun je met een taxi overal komen en hebben we genoten van de excusies en de jongens die de strandbedjes verzorgen op het strand! Hotel is dus minder maar het eiland is erg mooi! Dus ga er vooral veel op uit!

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

Wel aardig...

hendriks
18-11-2009

De kamers zien er mooi uit, zijn groot en schoon. Service is niet geweldig, er wordt amper engels gesproken. Het eten is echt niet lekker, alleen het ontbijt is lekker.

Gereisd Met vrienden in september 2008

zo snel mogelijk terug

Mouna
7-4-2009

het was een super hotel propere kamers met degelijke douche en toilet dagelijks gereinigd zwembad verzorgd, de zee op wandelafstand minpunten: na 20u geen toegang meer tot zwembad, de dancing in de strandhut was maar pover maar toch leuk en er ontbreekt variatie in het buffet (zoals altijd in een all in)maar het restaurant is de moeite (niet vergeten te reserveren op voorhand) ik ga er zeker nog terug

Gereisd Met partner in augustus 2008

geen 4 sterren waard

Schroder
3-3-2009

voorzieningen klopten niet; dagenlang stond er vuil serviesgroed in de gangen en op de trappen; in de beschrijving aangegeven voorzieningen slechts ten dele aanwezig; bij all inclusive is de snackkeuze zeer beperkt. Slecht advies van Fly Caribbean!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008

Aanrader

Els Van den Bergh
18-1-2009

In oktober 2008 een week op rondreis geweest over het vaste land van Venezuela en een week All-inclusief in Isla Caribe (+/- 1179 EUR betaald voor die 2 weken met comfort class). Echt een schitterende reis gehad, zowel de accomodatie, als het reisgezelschap,... Het hotel zelf lag wel wat afgelegen, doch Playa El Aqua, het shoppingcomplex, andere bezienswaardigheden (zwemmen met Dolfijnen +/- 75 EUR) waren perfect bereikbaar per taxi. We waren uit op ultieme rust en ontspanning, wat een grandioos succes geworden is. De kamers waren heel proper, met een schitterend uitzicht op het zwembad en de zee. Het eten is in vergelijking met de buffetten in Sandos Caracol Beach in Mexico en diverse hotels in Turkije wat pover, weinig keuze, doch verhongeren zal je er niet. Het privéstrand aan het hotel was enkel voor de bezoekers van het hotel, best wel rustig maar de verkopers (armbanden, sigaretten, massages, ...) van de kraampjes aan het strand moet je er bij nemen

Gereisd Met vrienden in oktober 2008
2008

Zeer onhygienisch, vies

Wim Scheevelenbos
24-11-2008

Zwembad vies, geen douches bij zwembad. Eetruimtes zeer onhygienisch, veel vliegen op voedsel, slechts een paar air-wick sproeiers. Niet goed gereinigd servies en bestek. Tafels worden na gebruik matig - met een gebruikt servet - schoongeveegd. Veel te weinig parasols rond zwembad 15 stuks op 225 kamers. Idem veel te weinig stretchers bij zwembad 122 stuks, waarvan circa 15% defect. Stretchers worden nooit gereinigd en zijn zeer vies. Veel zwerf-afval langs zwembad (sigaretten as en sigaretten peuken, alsmede gebruikt plastic wegwerp bekers. Geen toezicht bij zwembad. Eten van matige kwaliteit en heel weinig afwisseling. Veel geld betalen voor kluishuur op kamer. Geen kruiers of bagagedragers bij aankomst en vertrek. 4 sterren beoordeling is veel te hoog. Een ster zou al aan de ruime kant zijn. Overdag veel geluidsoverlast bij zwembad. 's Avonds van 23.00 - 01.00 uur idem van disco aan het strand. Dit hotel beslist niet kiezen, want dat loopt op een grote teleurstelling uit.

Gereisd Met partner in november 2008

redelijk goed hotel

J van der Plas
16-11-2008

Prima kamers,goede service,maaltijden redelijk,alleen soms te weinig personeel in eetzaal,af en toe gebrek aan borden en/of bestek

Gereisd Met partner in november 2008

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isla Caribe in El Tirano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isla Caribe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.