• Type accommodatie

Isla Margarita

Reviews over accommodaties in Isla Margarita

absoluut genoten!

Jeu, 9-8-2014
    Wij hebben hier heerlijk genoten, van een prima hotel met goed eten en een mooie ligging.

leuke vakantie gehad

helderinge, 20-7-2014
    ik heb hier een tijd terug een hele leuke vakantie gehad. in 2002. het resort was toen keurig de kamers eenvoudig maar ok. eten was niet uitzonderlijk maar ook wel ok. zwembaden prachtig. de glijbaan minder, die was gemetseld en betegeld met mozaïek steentjes en niet vlak waardoor je al glijend zeg maar scherpe randjes op je reet gepresenteerd kreeg lol. stroom is wel 3 keer uitgevallen maar dat was een eiland breed probleem. wel beesten op de kamers schorpioen en kakkerlakken. maar goed, de huisjes zijn van buiten direct toegankelijk en er zit een kier onder de deur dus tjaaa.. ook voor lokale beesten. ik geloof niet dat het resort daar erg veel aan kan doen, schoon was het wel namelijk. wennen is het chloor in het douchewater. ik vond de service ok, wat je vroeg werd geregeld. 1 avond na het stappen in woody's ( aanrader ) had ik erg trek in pizza en aan de bar werd de kok opgetrommeld en die is er een gaan maken in de keuken. de ligging is wel beroerd..erg afgelegen.
Isla Margarita scoort een 6,9 uit 10, op basis van 121 reviews