Isla Margarita

vakanties Isla Margarita

Reviews over accommodaties in Isla Margarita

Paar jaar geleden beste ooit!!!

Beste ooit,
    9-9-2014

Zijn hier op honeymoon geweest en was perfect en overcompleet. De gehele dag was er een ruim aanbod aan eten en drinken, overdag heerlijk de weg oversteken naar het strand, waar ook drankjes geserveerd werden van het complex. Bountey strand, veel palmen en vriendelijke mensen. Zie al die negatieve recensies hier en vraag me af of dit resort in 6 jaar echt zo slecht is geworden. Appartement was perfect met veel privacy. Ara;s en apen in het resort. Maar inderdaad ga savonds niet van het park af want je word gevolgd en er word gekeken of je iets van waarde om je pols of nek hebt. dit hebben we zelf ondervonden maar wij konden gelukkig een cafeetje in gaan. Dit was overigens overdag een gezellige bar en savonds liepen er alleen pooiers en dames van plezier. Nee dit resort is/was werkelijk de perfecte vakantie als je de criminaliteit savonds niet zelf op gaat zoeken. De bewaking stond er overigens dag en nacht en wij hadden het idee dat we veilig onze vakantie konden vieren,

Gereisd met partner in juli 2006

Midden in Porlamar

Arno,
    17-6-2012

Hotel Bella Vista ligt centraal in Porlamar; het hotel uit en gelijk naar rechts heb je de beste winkelstraat. Het strand is redelijk. Kamers groot, eten redelijk (we hebben alleen ontbeten). Veel excursies gedaan, o.a. Los Roques. Vergeet de mangrove niet.

Gereisd met partner in Wed Dec 13 1995 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische vakantie gehad

Suze,
    15-3-2012

We zijn 2 jaar geleden hier op vakantie geweest. Het was de beste vakantie ooit. Een mooi, schoon hotel, zeer aardig personeel. Het eten was lekker. En tijdens je verblijf mag je één keer per week eten in een zeer chique restaurant. Altijd handdoeken, schoon zwembad. Op het strand staat een kleine bar, waar het tot in de late uurtjes doorgaat. Zou er zo weer naar toe gaan. Buiten het restort is het helaas onveilig.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leukste hotel op Isla tot nu toe

sandra_callaghan,
    25-5-2011

Erg gezellig hotel met een mooi en schoon zwembad. Eten was erg lekker en smakelijk en de kamers voldeden prima (ventilator en airco) met een koelkastje. Leuke animatie en een hele gezellige beachclub. Er rijdt een soort van hotel busje naar het strand en terug als je die 800 meter niet wil lopen. Als ik ooit nog eens terugga, zou dit het hotel van mijn keuze zijn.

Gereisd met vrienden in november 2008

1 van de mooiere en betere hotels op Isla

touristjes,
    28-8-2010

1 van de mooiere en betere hotels op Isla Margaritha! Eten was gewoon perfect, snap niet wat mensen zeuren! Wij mochten van alle faciliteiten van het naastgelegen hotel gebruik maken en daar was ook de avond animatie. Internet zéér traag.

Minpuntjes: -lang wachten bij de bars -weinig parasols en ligbedden, politiek van 's morgens handdoekje leggen, wij zaten er dus geregeld naast.

Gereisd met partner in maart 2009