vakanties Isla Margarita

Reviews over accommodaties in Isla Margarita

Paar jaar geleden beste ooit!!!

Beste ooit,
    9-9-2014

Zijn hier op honeymoon geweest en was perfect en overcompleet. De gehele dag was er een ruim aanbod aan eten en drinken, overdag heerlijk de weg oversteken naar het strand, waar ook drankjes geserveerd werden van het complex. Bountey strand, veel palmen en vriendelijke mensen. Zie al die negatieve recensies hier en vraag me af of dit resort in 6 jaar echt zo slecht is geworden. Appartement was perfect met veel privacy. Ara;s en apen in het resort. Maar inderdaad ga savonds niet van het park af want je word gevolgd en er word gekeken of je iets van waarde om je pols of nek hebt. dit hebben we zelf ondervonden maar wij konden gelukkig een cafeetje in gaan. Dit was overigens overdag een gezellige bar en savonds liepen er alleen pooiers en dames van plezier. Nee dit resort is/was werkelijk de perfecte vakantie als je de criminaliteit savonds niet zelf op gaat zoeken. De bewaking stond er overigens dag en nacht en wij hadden het idee dat we veilig onze vakantie konden vieren,

Aanrader

E.H.,
    25-9-2012

Wij zijn twee keer naar Villa el Griego geweest, in 1998 en 1999.

Het is ons zeer goeg bevallen.

Gezellig resort met (toen nog) voornamelijk Nederlanders.

Minpunt was het zwembad, smerig water.

Midden in Porlamar

Arno,
    17-6-2012

Hotel Bella Vista ligt centraal in Porlamar; het hotel uit en gelijk naar rechts heb je de beste winkelstraat. Het strand is redelijk. Kamers groot, eten redelijk (we hebben alleen ontbeten). Veel excursies gedaan, o.a. Los Roques. Vergeet de mangrove niet.

Fantastische vakantie gehad

Suze,
    15-3-2012

We zijn 2 jaar geleden hier op vakantie geweest.

Het was de beste vakantie ooit.

Een mooi, schoon hotel, zeer aardig personeel. Het eten was lekker. En tijdens je verblijf mag je één keer per week eten in een zeer chique restaurant. Altijd handdoeken, schoon zwembad. Op het strand staat een kleine bar, waar het tot in de late uurtjes doorgaat. Zou er zo weer naar toe gaan. Buiten het restort is het helaas onveilig.

Leuk om eenmalig gezien te hebben

Harry M.,
    20-7-2011

We zijn hier geweest in 1995 (honeymoon), en het toerisme moest nog op gang komen. Toendertijd was de taxi zeer betaalbaar zodat we het hele eiland over konden. Hij bracht je ´s ochtends naar een strandje, sprak een tijd af en dan stond hij ´s middags weer te wachten. Weet niet of dat nu nog geldt !!