Hotel Moshir al Mamalek

Met vrienden

prima hotel

b j schaafsma
1-4-2010

Hoewel door de inrichting een beetje sfeerloos weer een prima hotel met vriendelijk

persnoneel. Kamers zijn ruim en schoon. Eten is goed.

Traditioneel hotel met schitterende tuin

Anneke
16-11-2009

Hotel is oud koopmanshuis aan de rand van de oude stad van Yazd. Hele complex gerestaureerd in tradiotionele Iraanse bouwstijl (het huis dateert zelf uit de Qajar-dynastie). Tuin is prachtig aangelegd, overal zijn ligbanken waar je 's avonds heerlijk onder de bomen kunt zitten met een kop thee, en vijvers en stroompjes zorgen voor verkoeling. Kamers zijn smaakvol ingericht en heerlijk schoon, deels in traditionele stijl met kleine baksteentjes en koepels. Er is airco. Eten ook prima, let vooral op het mooie blauw-witte servies in het restaurant. Is helaas niet te koop. Als je naar Yazd gaat, ga dan naar dit hotel! Prima prijs-kwaliteitverhouding!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moshir al Mamalek in Yazd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moshir al Mamalek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.