Hotel Arg

2 reviews over Hotel Arg in het Nederlands

goed hotel

b j schaafsma
1-4-2010

Een goed hotel in een prachtige stad. Het personeel is gasvrij. De kamers zijn

erg schoon. Wel vragen naar niet roken kamers.

Iedereen zou kennis moeten maken met Iran en zijn hoog ontwikkelde bevolking dan zouden negatieve vooroordelen snel verdwijnen.

Heel redelijk hotel in Shiraz

Anneke
30-10-2009

Hotel heeft gezellige receptie en heel redelijke ontbijtruimte. Kamers zijn heel wisselend. Niet rokers moeten vooral om een niet-roken kamer vragen, kamers waarin gerookt mag worden staan echt blauw. Beneden in receptie is een redelijke internetverbinding. Verder redelijk onpersoonlijke sfeer, maar goed, ik kwam hier ook alleen om te slapen. Airco etc functioneerde allemaa prima. Shiraz is een prachtige stad die je echt niet mag missen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arg in Shiraz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arg scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.