Hotel Esfahan Tourist Hotel

1 review over Hotel Esfahan Tourist Hotel in het Nederlands

goed hotel voor bekijken Isfahan

b j schaafsma
6-4-2010

Isfahan is sprookjesachtig mooi.

Ook hier weer zeer gastvrije mensen die graag met je in contact willen treden.

Kamers zijn niet erg groot maar wel schoon. Personeel zeer vriendelijk en service gericht. Aanrader bij bezoek Isfahan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esfahan Tourist Hotel in Isfahan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esfahan Tourist Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Esfahan Tourist Hotel scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.