Reviews over accommodaties in Iran

Luxe hotel gelegen in centrum van Shiraz

Francis,
    11-4-2018

Luxe hotel gelegen in het centrum van Shiraz, van waaruit de bijzonderste bezienswaardigheden gemakkelijk bereikbaar zijn. Goed onderhouden kamers. Overvloedig ontbijtbuffet. Gratis wifi.

Luxe hotel in centrum Tehran

Francis van Jette,
    30-6-2017

Luxe-hotel met alles er op en er aan : Ruime lobby, behulpzaam en vriendelijk personeel, ruime kamers (zelfs met een balkonnetje), zeer gevarieerd ontbijtbuffet, heel goed restaurant voor avondeten, gratis wifi.

Hotel centraal gelegen

Francis van Jette,
    22-6-2017

Hotel centraal gelegen in het toeristisch centrum van Isfahan : op loopafstand van de voornaamste bezienswaardigheden, zoals de bruggen, de pleinen en de moskeeën. Heel vriendelijk personeel, goed onderhouden kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, gratis wifi.

Mooi hotel!

Veerle,
    21-2-2014

Ik was in de zomervakantie naar Hotel Akhavan in Kerman geweest. Het is me erg goed bevallen, mooi zwembad lekker eten en klantvriendelijk!!

Echt een aanrader!!!

Een prachtig hotel.

Deblauwe Nico,
    20-12-2013

Hotel Chamra, is een prachtig, modern hotel. Heel proper en vriendelijk. Zeker een aanrader.