Irak

Reviews over accommodaties in Irak

Heerlijk gastvrij hotel

Erik
    11-5-2013

Heb vijf weken doorgebracht in dit gunstig gelegen (aan de rand van de binnenstad van Erbil, half uur lopen van de bazar) zeer comfortabele hotel.

Ontbijt is uitgebreider dan in andere vergelijkbare hotels.Lunch en diner zijn in buffetvorm alleen verkriijgbaar als er zich groepen in het hotel bevinden. A la carte is altijd mogelijk.

Hotelmanager Befrin Nistiman is een uitstekend gastvrouw die niets nalaat om het haar gasten zo prettig mogelijk te maken. Ook het andere personeel blinkt uit door vriendelijk en servicegericht gedrag.

Een hotel om graag terug te keren.

Een uiterst comfortabel hotel

Erik
    5-2-2013

Dicht bij het vliegveld (5 minuten rijden) en dicht bij de toegangssnelweg naar de stad ligt dit plezierige hotel. Geweldige kamer bestaande uit drie ruimten en een badkamer.Prima service.

het hotel'

jap
    5-2-2012

het hotel was geweldig, de personeel was van goede kwalietijd :)

Prima plek!

Esther en Maarten
    22-11-2010

Net als de andere Sheraton's keten hotels, goed verzorgd, goede kamers, fijne bedden, fijne vriendelijke bediening.

Voor 1 overnachting zeer prettige ervaring.