Reviews over accommodaties in Irak

Heerlijk gastvrij hotel

Erik,
    11-5-2013

Heb vijf weken doorgebracht in dit gunstig gelegen (aan de rand van de binnenstad van Erbil, half uur lopen van de bazar) zeer comfortabele hotel.

Ontbijt is uitgebreider dan in andere vergelijkbare hotels.Lunch en diner zijn in buffetvorm alleen verkriijgbaar als er zich groepen in het hotel bevinden. A la carte is altijd mogelijk.

Hotelmanager Befrin Nistiman is een uitstekend gastvrouw die niets nalaat om het haar gasten zo prettig mogelijk te maken. Ook het andere personeel blinkt uit door vriendelijk en servicegericht gedrag.

Een hotel om graag terug te keren.

Een uiterst comfortabel hotel

Erik,
    5-2-2013

Dicht bij het vliegveld (5 minuten rijden) en dicht bij de toegangssnelweg naar de stad ligt dit plezierige hotel. Geweldige kamer bestaande uit drie ruimten en een badkamer.Prima service.

prima hotel in interessante stad

Michel Pellaers,
    21-4-2012

Hotel ChwarChra ligt aan de weg naar Kirkuk, ten zuiden van het oude centrum van Erbil (ook Arbil, Irbil of Hawler genoemd). Een prima ligging: niet in het drukke centrum, maar toch ook dichtbij genoeg om makkelijk verschillende plekken in de stad te kunnen bezoeken.

Mijn kamer was aan de achterzijde van het hotel, en keek uit op een rustige woonwijk. Er werd dagelijks schoongemaakt: linnengoed en badkamer waren altijd prima in orde.

Het ontbijtbuffet was uitstekend: ruime keuze aan gerechten!

Er is nauwelijks opembaar vervoer in Erbil, dus ook niet naar en van het hotel, maar taxi's rijden af en aan in de stad. Ook het vliegveld is relatief snel te bereiken, in zo'n 20 minuten.

Geen onderdeel van het hotel, maar wel naast de deur, en zeer interessant: het historische museum van Erbil (een van de oudste bewoonde plekken op de wereld!).

het hotel'

jap,
    5-2-2012

het hotel was geweldig, de personeel was van goede kwalietijd :)

Prima plek!

Esther en Maarten,
    22-11-2010

Net als de andere Sheraton's keten hotels, goed verzorgd, goede kamers, fijne bedden, fijne vriendelijke bediening.

Voor 1 overnachting zeer prettige ervaring.