Sumbawa

We hebben een aantal aanbieders voor Sumbawa voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sumbawa voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Sumbawa

gelegen in het centrum van de stad

Conny,
    14-6-2013

Hotel Lambitu ligt in het centrum van Bima met aan het einde van de straat het park met het sultanspaleis, nu een museum. Rond het hotel vind je winkelstraten en de markt is ook in de buurt. De hotelkamers zijn ruim en hebben, airco, tv , een koelkast en mogelijkheid om thee en koffie te maken. Wij vertrokken om 6 uur in de morgen maar er werd wel een ontbijt voor ons gemaakt met toast, jam en een gekookt eitje, dus een prima service.

Gereisd met vrienden in mei 2013

aan het strand gelege hotel

Conny,
    13-6-2013

Hotel Kencana Beach Inn is gelegen aan het strand en heeft een tuin met daarin de bungalows voor de gasten. Vanaf de veranda met zitje kijk je uit over de Flores Zee. De kamer is eenvoudig maar voorzien van airco en koelkast. Er is geen warm water, maar het water om je te wassen is niet echt koud. In het restaurant kun je goed eten en dat is handig want de stad is ver weg. In de zee kun je snorkelen en aan het eind van het strand is een klein tempeltje. Ook beschikt het hotel over een zwembad met stoelen er omheen. Al met al een goede stek om te verblijven.

Gereisd met vrienden in april 2013

Redelijk hotel voor Sumbawa

Ineke ,
    22-7-2010

Het hotel is voor het eiland Sumbawa redelijk te noemen. Vanaf Kencana beach kan je goed snorkelen. Het hotel ligt verder overal ver vanaf. Vanuit Kencana Beach hotel zijn wij per boot naar Lombok vertrokken.

Gereisd met partner in januari 2010

aan zee, maar afgelegen

peter,
    27-4-2009

hotel 11 km van Sumbawa Besar, geen taxi's op het eiland, alleen cidomo's en bemo's

Huisjes hotel op palen, vrijstaand, beetje shabby,

met flinke veranda, deels uitkijkend over zee.

Geen warm water.

Aardig personeel, goed eten.

Gereisd met partner in april 2009

redelijk, veel beter niet te vinden

peter,
    27-4-2009

redelijk groot hotel. benedenverdieping ziet er shabby uit, met veel lekplekken langs muren en plafonds. Bovenste (3e )verdieping ziet er keurig uit. Vrij goede kamers, geen zeepje, wc papier of andere toilet artikelen, om een extra handdoek moesten we vragen (er lag er maar 1). geen restaurant, wel eetzaaltje voor eenvoudig ontbijt.

Ligt dicht bij het paleis van de voormalige sultan.

Gereisd met partner in april 2009