Hotel Newa Sumba Resort

1 review over Hotel Newa Sumba Resort in het Nederlands

Direct aan het strand

Rob en Hella
27-6-2016

Rust, rust en nog eens rust. Geen bereik met de telefoon en ook geen internet of wifi.

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Newa Sumba Resort in Waitabula / Weetabula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Newa Sumba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.