Sorteren

Reviews over accommodaties in Sumba

Heerlijke plek voor een paar nachten

Fam. van Lith
    28-6-2016

Prima uitvalsplek om Sumba te bekijken. Helaas geen zwembad aanwezig. kamers met en zonder airco

Direct aan het strand

Rob en Hella
    27-6-2016

Rust, rust en nog eens rust. Geen bereik met de telefoon en ook geen internet of wifi.

boven verwachting

peter
    7-6-2012

de verwachtingen waren niet hoog gespannen qua accomodaties in Sumba, maar dat viel heel erg mee bij dit cottages hotel.

De receptie beloofde niet veel goeds, rommelig, lekvlekken e.d , maar de husjes waren prima. Er zijn 3 types. Wij hadden de meest comfortabele met bad, maar zonder warm water. Heel aardig wat verlegen personeel, dat niet echt gewend was aan buitenlanders.