Hotel Jungle Lodge

IndonesiëSumatraTangkahan
7.1GoedScore uit 9 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 9 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Jungle Lodge

• 4Miepke Jansen05-11-2017

Niet doen

Eenvoud is normaal op Sumatra, maar alles kapot niet. Klamboe vol gaten, stoel kapot, tegels gebroken in toilet, met gevaar voor snijwonden aan je voeten. Ergste van alles s'avonds kei hard Nederlands talige muziek in het restaurant.

• 9Celine11-04-2014

Aanradertje!

Om te beginnen wil ik iedereen op het hart drukken dat je van een bezoek aan Jungle Lodge geen spijt zult krijgen! Is het vanwege de prachtige, luxe kamers? Nee, die zijn namelijk niet aanwezig! (geen ramp hoor, wel typisch jungle, lekker basic en prima) Maar wel komt het door de ongelofelijk mooie ligging, de onbeschrijfelijk fijne sfeer en het leukste personeel dat er te vinden is. Je zult in Tangkahan compleet tot rust komen en volop kunnen genieten van alles wat er zo mooi is aan de jungle. Binnen een dag voel je je er thuis, daar zorgt het personeel wel voor. Ik ben blij om een paar mensen daar mijn vrienden te kunnen noemen... Komende zomer ben ik er weer, vier hele weken. Want ja, zo fijn is het er! Wie weet, tot dan!

• 8Kees11-10-2013

Sfeer en locatie is alles

Natuurlijk is het primitief hier.. koud water, stroom die af en toe wegvalt en kieren en gaten in je houten hutje waardoor alles wat buiten rondloopt moeiteloos binnenkomt. Maar het is toch gaaf dat je midden in de jungle verblijft tussen de locals die er alles aan doen om je te behagen?

• 9Lia19-01-2013

Echt midden in de jungle

Een geweldig mooi verblijf. Prachtige jungle. Om nooit te vergeten. Olifanten wassen in de nabijheid, is een prachtige ervaring.

• 8Liesbeth11-01-2013

Prachtige plek!

De kamers zijn oke, zeker omdat ze midden in de jungle liggen. De eigenaar en medewerkers zijn supergastvrij! En het restaurant is een ware boomhut... prachtig!!

• 9rhmjacobs10-08-2011

Super locatie en geweldig personeel

Dit hotel ligt midden in de jungle. Verwacht ook niet teveel van je hotelkamer, maar onder de klamboe lig je veilig van alle insecten. Badkamer erg primitief, maar we hebben net als de locals heerlijk in de rivier gebadderd! Het personeel is geweldig en zorgen ervoor dat je hier een fantastisch verblijf hebt. Vanaf de aankomst tot je vertrek wordt je door steeds dezelfde persoon begeleid. Onze gids (al wilde hij zo niet genoemd worden) Ucok heeft ons geweldige dagen bezorgd bij het eten (had bij de rivier de 'tafel' gedekt met bladeren en bloemen uit de jungle), de jungletrekking, de olifantentocht en tuben over de rivier.

• 4Paul van de Burgt08-08-2011

Mooie plek maar wat een onvriendelijkheid

Bepaalde types daar zijn zeer onvriendelijk en als het even kan proberen ze je een oor aan te naaien (regel bevoorbeeld zelf je tube bij de ingang want er loop een jongeman rond die je "tilt"!). Huisjes aan de vieze kant. Loop even 50 meter door en daar ontmoet je een zeer vriendelijke eigenaar van een restaurant waar nog wel service wordt gegeven. Minder ambiance maar vriendelijkheid is veel waard.

• 3Pieter van Dee01-08-2011

Een ramp

Jungle lodge is zeker niet een bezoek waard ondanks dat we door al het personeel heel aardig zijn ontvangen en ondanks dat het eten niet slecht was te noemen. De door ons bezochtte kamers zijn in één woord smerig en donker. De matrassen zijn vies en de kussen vertonen vlekken van vele gasten voor ons. In het bed hadden zich mieren genesteld en stonk het matras naar ondefineerbare luchten. De twee nachten dat we zouden blijven werd maar één nacht. Wij zijn best wel wat gewend en het mag ook best primitief zijn maar deze kamers sloegen werkelijk alles. De omgeving en het wassen van de olifanten maakt het weer een stuk goed maar wellicht zijn er nog meer alternatieven te vinden.

• 10evita_peter05-07-2011

Een plek om met heimwee aan terug te denken

In de zomer van 2010 hebben wij Tangkahan bezocht. Een plekje op de rand van het regenwoud. Via Pinang Baris Bus Terminal koopje een plaats in een zeer gammele bus en deze levert je na 8 uur af op de rand van de jungle. Je bezoekt Jungle Lodge niet voor de luxe, maar puur voor de natuur. Fantastisch! Zwemmen en wassen in de rivier en op olifanten een tocht maken door de jungle. Relaxen bij massagewatervallen en in zwavelbaden. Kortom, SUPER!!! Van onze backpack-rondreis (Sumatra, Java, Bali) was dit met stip het meest overweldigende stukje natuur!

Hotel Jungle Lodge info

• Overige servicesHanddoeken(service)