Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°22°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Romlan Guesthouse voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Romlan Guesthouse in het Nederlands

Heerlijk om tot rust te komen

zwartebas
2-11-2013

Mooi aan het meer gelegen en erg romantisch. Het personeel staat de hele dag voor je klaar en is erg bereidwillig je vragen te beantwoorden. Tevens kun je er lekker (eenvoudig) eten en drinken. De kamers worden schoongemaakt als je de sleutel afgeeft. Inclusief handdoeken.

Gereisd Met partner in Fri Oct 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel romantisch en rustig. Uitzicht geweldig!!!

Els Geurts
11-10-2013

Leuke guesthouse, mooi uitzicht op het meer, waar je heerlijk in kan zwemmen. Eigenaren en personeel erg vriendelijk en bereidwillig te helpen en te adviseren over trips ed. Praten goed Engels. Vanaf 7.30 uur tot 21.30 uur kan je van alles te eten en drinken bestellen. De ferry zet je bij het guesthouse af. De kamer is groot met eigen toilet en douche. Als je de sleutel afgeeft wordt er schoongemaakt.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Privé strandAanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Romlan Guesthouse in Samosir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Romlan Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.