Vakantiehuis Horas Family Home

Vakantiehuis Horas Family Home
9,7

9 tips over Vakantiehuis Horas Family Home

Bennie van Dijk, 9-10-2014

Het klimaat is altijd lekker zomers je zit direct aan het Tobameer.

Naast de mooie visplaatsen waar je, je eigen verse vis kunt vangen is er ook een strandje voor de kinderen.

Uniek op Samosir is dat er altijd warm water is en dit is heel lekker na het zwemmen. Tevens heeft Berend extra douches laten bouwen.

Berend kan goed organiseren en zorgt dat je verblijf altijd naar wens is.

Wij zijn vaak op Samosir geweest dit was de tweede keer bij Horas Family en in één woord was weer genieten.

Annabertha Veninga, 21-7-2014
Huur een fiets en maak een rondje. Langs de tombe, de stenen stoelen en de kust. Onderweg een vislunch in 1 van de kustrestaurantjes. Pelan pelan. Veel water mee. Maar echt leuk.
Cor, 15-10-2013
Doe de BBQ! Uitstekend geregeld en lekker.

wabbe de vries, 4-9-2013
Het mooiste appartement is het huis met uitzicht over het Tobameer, maar reserveer vroegtijdig want een dergelijk verblijf is een unicum!
ellen_37, 30-8-2013
Tuk-Tuk heeft veel kleine winkels en veel plaatsjes om lekker te eten, waar je makelijk naar toe kan lopen.
Auke-Jan Heeringa, 14-7-2013
Als het Family home nog vrij is, neem dit. Je zit dan direct aan het meer en hebt Een schitterend uitzicht. De vis BBQ is ook een aanrader.

Wim Blok, 3-12-2012

Vanuit deze locatie kun je op de fiets of met een motor het eiland verkennen. Houdt er wel rekening mee dat de wegen niet altijd even goed zijn als je misschien gewend bent. Een rondje Tuk tuk met de benenwagen is ook een aanrader. Je komt dan ook veel restaurantjes en winkeltjes tegen. De restaurants zijn een aanrader om de Indische keuken te proeven.

Ideale plek om te relaxen.

Jako Burgers, 14-8-2012
Zelf koken is een mogelijkheid, maar tegen schappelijke prijzen kunnen er ook maaltijden besteld worden. Berend adviseert en zijn staf verzorgt de maaltijd, die zorgvuldig wordt bereid met groente uit eigen tuin en vers gevangen vis. Wij hebben hier zeer van genoten. Ook de barbecue raden wij zeer aan. Reken er niet op dat je zelf aan de slag moet, alles wordt door de staf gedaan.
Geraldine, 5-8-2012

Let op bij laundry, stuksprijs! Prijs loopt dan snel op bij jungle was!

Wij zaten in horas indy, prima verblijf, kleinschalig , heerlijk rustig, veel privacy, Heerlijke bestemming om even bij te komen in een druk programma