Vakantiehuis Horas Family Home

45 reviews over Vakantiehuis Horas Family Home in het Nederlands

Geweldig!

Kylian
13-8-2018

5 dagen hier verbleven. Alles was geweldig. Mooi verblijf met heerlijke bedden. Heerlijk vers gekookt eten. Fantastisch zwembad en top dat kayaks, bootjes de hele dag gebruikt kunnen worden. Verblijf is direct aan het meer met mooi uitzicht.

Half augustus hebben we 3 nachten gelogeerd bij Horas Family Home met 5 kinderen. Zowel voor de kinderen als voor de ouders was dit een prachtig en ontspannen verblijf. Het personeel staat altijd klaar om te helpen. Voor de kids mogelijkheden genoeg om te ontspannen : dieren voederen, vissen, bootje varen, zwemmen in het meer, of gewoon luieren aan de kade. De Horas Family BBQ was een ware belevenis, die nu nog regelmatig ter sprake komt. Een andere avond hadden we diner bij een kampvuur aan het meer. Onvergetelijke plek om te relaxen en te genieten.

fantastisch

Irene
12-8-2016

Echt een super vakantie gehad bij Horas Family Home. Het huis heeft een mooie ligging aan het meer. Alles in aanwezig en je kunt zelf je vis vangen voor het avondeten. Avondeten en ontbijt kun je bestellen en echt super vers en goed. Voor de kinderen veel te doen; kayakken, vissen, met de honden spelen, konijnen voeren, noem maar op. Kortom alle ingredienten voor een super vakantie aanwezig!

A lovely home away from home...

sZe
23-3-2015

We found ourselves returning again to enjoy a break from the hustle and bustle of city life, to relax in the family homes that both the proud owners have created for their guests.

We enjoyed the fresh vegetables and fruits from their very own organic garden, have had fun feeding their rabbits and kayaking in the lake.

Fronting the lovely lake, the sunrise scene in the morning could be quite breathtaking when the weather is good.

Mr and Mrs Bakkar would make you feel right at home and would accommodate any reasonable requests that you may have during your stay with them.

The place is always clean and certain facilities have been upgraded to make our stay more comfortable.

A fantastic place to spend family time or hang out with a group of friends!

We would certainly return again!

IN één woord GENIETEN.

Bennie van Dijk
9-10-2014

De verblijven Horas Family Home, Horas Indah en nieuw Horas Mini zijn nog mooier dan twee jaar geleden.

Wij hebben in alle drie verblijven overnacht.

Eigenaar Berend en zijn medewerkers maken het prachtig.

De bloemen en groentetuin is prachtig.

Wij hebben er verse groeten geoogst voor eigen consumptie.

Alles is goed aangelegd en de verlichting is uitstekend.

Onze kinderen hebben het weer fantastisch gehad.

Ze kunnen zwemmen, vissen, kanoën, dieren knuffelen,belangrijk voor het huis vrijlopen etc..

Voor ons is belangrijk dat er een eigen keuken in het huisje is, hierdoor kunnen we ook voor ons en onze kinderen gezond eten koken.

Alle keuken apparatuur wat we in Nederland hebben is aanwezig we missen echt niets.

Horas Mini heeft nog geen keuken maar je kunt altijd gebruik maken van de keuken buiten.

Verder kun je er ook lekker eten bestellen bij het personeel.

De slaapplaatsen zijn rustgevend er is voor de allerkleinste een kinderledikant aanwezig.

Fijne plek om tot rust te komen

Annabertha Veninga
21-7-2014

Bij Horas family home hadden wij de beschikking over een enorme bungalow(volledig ingericht met keuken en wel 6 slaapplekken). Grootste

pluspunt was de koloniaal aandoende veranda met rotan meubels die een geweldig uitzicht biedt over de (moes)tuin en het Toba meer. Het personeel is zeer vriendelijk en de gastheer een bron van weetjes, tips en verhalen. De moeite die een ieder zich getroost om het de gasten naar de zin te maken is enorm. Tot en met de begeleiding van en naar de boot en zelfs naar de andere kant om ons naar de juiste auto met chauffeur te begeleiden. Het eten verdient een apart compliment. Alle maaltijden zijn met zorg klaargemaakt en er wordt gebruik gemaakt van de verse groenten uit de tuin. Het huis is zeker geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, mits deze enigszins vertrouwd zijn met water. Horas is een aanrader voor vakantie vieren aan het Toba meer. Wij hebben goede herinneringen aan onze gastheer Berend, Mian en de medewerkers.

Zeer goede ervaring !

Marla
31-10-2013

Slechts een dag bij Horas Family Home geweest, maar hebben er volop genoten van gastvrije ontvangst, bijzonder goede kamers en enorm mooi zicht over Tobameer.

Verder is het diner een echte aanrader.

Hier vandaan kan een rondje TukTuk gewandeld worden, waarbij een groot aantal restaurants en bars gepasseerd worden met zicht op het Tobameer.

De volgende keer zullen we beslist gebruik maken van de huur van een scooter, waarin de eigenaar kan bemiddelen. Voor weinig geld kan dan het hele eiland bezichtigd worden.

Exellent & Exclusive

Cor
15-10-2013

Horas Family Home in Tuktuk op Samosir Island is een prachtige B&B met één family room en één indah (tot 4 personen). De kamers zijn voorzien van alle gemakken alsook warm water en werkende wifi.

Er is geen restaurant maar je kunt de heerlijkste maaltijden en drankjes op je eigen veranda bestellen. Als je echt wilt uitpakken ga dan voor de 6/7 gangen (fish) BBQ. Alles erg lekker en vers met organische groenten uit eigen tuin.

Horas heeft direct toegang tot het Toba meer om te zwemmen, kayakken, vissen en tegen betaling motorboot ritjes, etc. Vraag het maar aan Berend en het wordt geregeld. We hebben ook nog lunch gedaan bij Tabu Cottages maar het eten daar is niet de kwaliteit van Horas.

Wil je een uniek en relaxte stay op Samosir, probeer te reserveren bij Horas!

Leuke plek direct aan het Tobameer

g.gloudemans
6-10-2013

Keurig nette accomodatie, direct aan het meer. Aardige eigenaar die samen met zijn vrouw er alles aan doet om het naar je zin te maken. Het appartement is groot en schoon en van alle gemakken voorzien. Groot terras en een mooie moestuin met konijnen e.d. Eigen terras aan het meer en je mag gratis gebruik maken van de kayak. Met een scooter of mountainbike kun je prima de omgeving verkennen.

De korte versie: Zeer vriendelijke staf, wil je met alles helpen inclusief excursies. Voor zowel kleine kinderen (konijntjes, hond en schommel) als voor ouderen (kajak, vissen, speedbood en waterskiën) voldoende aanbod vauit het appartement. De staf voelt zich verantwoordlijk voor je welbevinden en geeft je het gevoel van veiligheid en huiselijkheid. Het motto van Horas is; ieder verzoek kan worden ingeilligd, complexe verzoeken gaan een paar dagen overheen. De indische keuken is beter dan welk indonesisch restaurant in Nederland en elders in Indonesië met verse eigen gekweekte groenten en vis. Uiterst hygiënische verblijf met uitzicht vanaf de veranda over het Tobameer, gelegen in een rustig gebied met geluiden die horen bij de tropen...erg rustgevend. En wat prijs-kwaliteit betreft, je zou haast zeggen te goedkoop.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Horas Family Home in Samosir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Horas Family Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Horas Family Home scoort een 9.76 uit 10 op basis van 45 reviews.