Vakantiehuis Horas Family Home

Vakantiehuis
Vakantiehuis Horas Family Home
9,7

36 reviews over Vakantiehuis Horas Family Home in het Nederlands

Half augustus hebben we 3 nachten gelogeerd bij Horas Family Home met 5 kinderen. Zowel voor de kinderen als voor de ouders was dit een prachtig en ontspannen verblijf. Het personeel staat altijd klaar om te helpen. Voor de kids mogelijkheden genoeg om te ontspannen : dieren voederen, vissen, bootje varen, zwemmen in het meer, of gewoon luieren aan de kade. De Horas Family BBQ was een ware belevenis, die nu nog regelmatig ter sprake komt. Een andere avond hadden we diner bij een kampvuur aan het meer. Onvergetelijke plek om te relaxen en te genieten.

fantastisch

Irene
12-8-2016

Echt een super vakantie gehad bij Horas Family Home. Het huis heeft een mooie ligging aan het meer. Alles in aanwezig en je kunt zelf je vis vangen voor het avondeten. Avondeten en ontbijt kun je bestellen en echt super vers en goed. Voor de kinderen veel te doen; kayakken, vissen, met de honden spelen, konijnen voeren, noem maar op. Kortom alle ingredienten voor een super vakantie aanwezig!

IN één woord GENIETEN.

Bennie van Dijk
9-10-2014

De verblijven Horas Family Home, Horas Indah en nieuw Horas Mini zijn nog mooier dan twee jaar geleden.

Wij hebben in alle drie verblijven overnacht.

Eigenaar Berend en zijn medewerkers maken het prachtig.

De bloemen en groentetuin is prachtig.

Wij hebben er verse groeten geoogst voor eigen consumptie.

Alles is goed aangelegd en de verlichting is uitstekend.

Onze kinderen hebben het weer fantastisch gehad.

Ze kunnen zwemmen, vissen, kanoën, dieren knuffelen,belangrijk voor het huis vrijlopen etc..

Voor ons is belangrijk dat er een eigen keuken in het huisje is, hierdoor kunnen we ook voor ons en onze kinderen gezond eten koken.

Alle keuken apparatuur wat we in Nederland hebben is aanwezig we missen echt niets.

Horas Mini heeft nog geen keuken maar je kunt altijd gebruik maken van de keuken buiten.

Verder kun je er ook lekker eten bestellen bij het personeel.

De slaapplaatsen zijn rustgevend er is voor de allerkleinste een kinderledikant aanwezig.

Fijne plek om tot rust te komen

Annabertha Veninga
21-7-2014

Bij Horas family home hadden wij de beschikking over een enorme bungalow(volledig ingericht met keuken en wel 6 slaapplekken). Grootste

pluspunt was de koloniaal aandoende veranda met rotan meubels die een geweldig uitzicht biedt over de (moes)tuin en het Toba meer. Het personeel is zeer vriendelijk en de gastheer een bron van weetjes, tips en verhalen. De moeite die een ieder zich getroost om het de gasten naar de zin te maken is enorm. Tot en met de begeleiding van en naar de boot en zelfs naar de andere kant om ons naar de juiste auto met chauffeur te begeleiden. Het eten verdient een apart compliment. Alle maaltijden zijn met zorg klaargemaakt en er wordt gebruik gemaakt van de verse groenten uit de tuin. Het huis is zeker geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, mits deze enigszins vertrouwd zijn met water. Horas is een aanrader voor vakantie vieren aan het Toba meer. Wij hebben goede herinneringen aan onze gastheer Berend, Mian en de medewerkers.

Zeer goede ervaring !

Marla
31-10-2013

Slechts een dag bij Horas Family Home geweest, maar hebben er volop genoten van gastvrije ontvangst, bijzonder goede kamers en enorm mooi zicht over Tobameer.

Verder is het diner een echte aanrader.

Hier vandaan kan een rondje TukTuk gewandeld worden, waarbij een groot aantal restaurants en bars gepasseerd worden met zicht op het Tobameer.

De volgende keer zullen we beslist gebruik maken van de huur van een scooter, waarin de eigenaar kan bemiddelen. Voor weinig geld kan dan het hele eiland bezichtigd worden.

Exellent & Exclusive

Cor
15-10-2013

Horas Family Home in Tuktuk op Samosir Island is een prachtige B&B met één family room en één indah (tot 4 personen). De kamers zijn voorzien van alle gemakken alsook warm water en werkende wifi.

Er is geen restaurant maar je kunt de heerlijkste maaltijden en drankjes op je eigen veranda bestellen. Als je echt wilt uitpakken ga dan voor de 6/7 gangen (fish) BBQ. Alles erg lekker en vers met organische groenten uit eigen tuin.

Horas heeft direct toegang tot het Toba meer om te zwemmen, kayakken, vissen en tegen betaling motorboot ritjes, etc. Vraag het maar aan Berend en het wordt geregeld. We hebben ook nog lunch gedaan bij Tabu Cottages maar het eten daar is niet de kwaliteit van Horas.

Wil je een uniek en relaxte stay op Samosir, probeer te reserveren bij Horas!

Leuke plek direct aan het Tobameer

g.gloudemans
6-10-2013

Keurig nette accomodatie, direct aan het meer. Aardige eigenaar die samen met zijn vrouw er alles aan doet om het naar je zin te maken. Het appartement is groot en schoon en van alle gemakken voorzien. Groot terras en een mooie moestuin met konijnen e.d. Eigen terras aan het meer en je mag gratis gebruik maken van de kayak. Met een scooter of mountainbike kun je prima de omgeving verkennen.

De korte versie: Zeer vriendelijke staf, wil je met alles helpen inclusief excursies. Voor zowel kleine kinderen (konijntjes, hond en schommel) als voor ouderen (kajak, vissen, speedbood en waterskiën) voldoende aanbod vauit het appartement. De staf voelt zich verantwoordlijk voor je welbevinden en geeft je het gevoel van veiligheid en huiselijkheid. Het motto van Horas is; ieder verzoek kan worden ingeilligd, complexe verzoeken gaan een paar dagen overheen. De indische keuken is beter dan welk indonesisch restaurant in Nederland en elders in Indonesië met verse eigen gekweekte groenten en vis. Uiterst hygiënische verblijf met uitzicht vanaf de veranda over het Tobameer, gelegen in een rustig gebied met geluiden die horen bij de tropen...erg rustgevend. En wat prijs-kwaliteit betreft, je zou haast zeggen te goedkoop.

Met Warmte Verwelkomd!

Ellen Diemel
30-8-2013

Mijn man en ik wilden graag een ruim weekje op Tuk-Tuk zitten en genieten, relaxen en een beetje bijkomen van onze reis door Azie voor het aankomende jaartje! En wat zijn wij blij dat wij hier in Horas Family Home terrecht zijn gekomen! De Heer Bakker en staff hebben ons met Dutch/Indonesies Hospitality ontvangen! Ja zeker!

Een ontzettend leuk gevoel heb gelijk als je op het terrein loopt....een fantasties kleurijke orchidjen en schattige tuin - met twee Batak stijl huisen - een' met balkon en de andere begaane grond - you choose! Zo prettig met een volle keuken - en verder alle genoegen: zwemmen, kayaken, vissen van de pier en lekker vers, en ook nog heerlijke verse groeten plukken van de organise tuin! Ja.... home sweet home!

Wij hebben genoten van onze tijd en zijn ontzettend blij dat wij het kontakt via internet hier zijn aan gekomen!

We certainly recommend Horas Family Home as The place to be in tuk-tuk Samosir Sumatra!

Fantastische plek & uitstekende verzorging.

Familie van Veldhuizen
29-7-2013

Samosir eiland en Tuk Tuk zijn moeilijk bereikbaar, maar als je er eenmaal bent, heb je ook wat. Onvergelijkbaar qua accommodatie, eten en verzorging met overige ervaringen op Sumatra. Organisch voedsel en uitstekende faciliteiten zoals wifi, warm water, schoon drinkwater en een uitgebreid aanbod aan excursies, inclusief inside informatie van Nederlandse eigenaar. Jonge konijnen, honden en katten en prachtige bloemen voor het vermaak van de kinderen. Senang!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Horas Family Home in Samosir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Horas Family Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Horas Family Home scoort een 9.73 uit 10 op basis van 44 reviews.