Vakantiehuis Horas Family Home

IndonesiëSumatraSamosir

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Horas Family Home voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 45 reviews
+56/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 45 reviews
  • 9.4Inrichting
  • 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

45 Reviews over Horas Family Home

• 10Kylian13-08-2018

Geweldig!

5 dagen hier verbleven. Alles was geweldig. Mooi verblijf met heerlijke bedden. Heerlijk vers gekookt eten. Fantastisch zwembad en top dat kayaks, bootjes de hele dag gebruikt kunnen worden. Verblijf is direct aan het meer met mooi uitzicht.

• 10Bart25-09-2016

Onvergetelijke plek om te relaxen en te genieten.

Half augustus hebben we 3 nachten gelogeerd bij Horas Family Home met 5 kinderen. Zowel voor de kinderen als voor de ouders was dit een prachtig en ontspannen verblijf. Het personeel staat altijd klaar om te helpen. Voor de kids mogelijkheden genoeg om te ontspannen : dieren voederen, vissen, bootje varen, zwemmen in het meer, of gewoon luieren aan de kade. De Horas Family BBQ was een ware belevenis, die nu nog regelmatig ter sprake komt. Een andere avond hadden we diner bij een kampvuur aan het meer. Onvergetelijke plek om te relaxen en te genieten.

• 10Irene12-08-2016

fantastisch

Echt een super vakantie gehad bij Horas Family Home. Het huis heeft een mooie ligging aan het meer. Alles in aanwezig en je kunt zelf je vis vangen voor het avondeten. Avondeten en ontbijt kun je bestellen en echt super vers en goed. Voor de kinderen veel te doen; kayakken, vissen, met de honden spelen, konijnen voeren, noem maar op. Kortom alle ingredienten voor een super vakantie aanwezig!

• 10sZe23-03-2015

A lovely home away from home...

We found ourselves returning again to enjoy a break from the hustle and bustle of city life, to relax in the family homes that both the proud owners have created for their guests. We enjoyed the fresh vegetables and fruits from their very own organic garden, have had fun feeding their rabbits and kayaking in the lake. Fronting the lovely lake, the sunrise scene in the morning could be quite breathtaking when the weather is good. Mr and Mrs Bakkar would make you feel right at home and would accommodate any reasonable requests that you may have during your stay with them. The place is always clean and certain facilities have been upgraded to make our stay more comfortable. A fantastic place to spend family time or hang out with a group of friends! We would certainly return again!

• 10Bennie van Dijk09-10-2014

IN één woord GENIETEN.

De verblijven Horas Family Home, Horas Indah en nieuw Horas Mini zijn nog mooier dan twee jaar geleden. Wij hebben in alle drie verblijven overnacht. Eigenaar Berend en zijn medewerkers maken het prachtig. De bloemen en groentetuin is prachtig. Wij hebben er verse groeten geoogst voor eigen consumptie. Alles is goed aangelegd en de verlichting is uitstekend. Onze kinderen hebben het weer fantastisch gehad. Ze kunnen zwemmen, vissen, kanoën, dieren knuffelen,belangrijk voor het huis vrijlopen etc.. Voor ons is belangrijk dat er een eigen keuken in het huisje is, hierdoor kunnen we ook voor ons en onze kinderen gezond eten koken. Alle keuken apparatuur wat we in Nederland hebben is aanwezig we missen echt niets. Horas Mini heeft nog geen keuken maar je kunt altijd gebruik maken van de keuken buiten. Verder kun je er ook lekker eten bestellen bij het personeel. De slaapplaatsen zijn rustgevend er is voor de allerkleinste een kinderledikant aanwezig.

• 9Annabertha Veninga21-07-2014

Fijne plek om tot rust te komen

Bij Horas family home hadden wij de beschikking over een enorme bungalow(volledig ingericht met keuken en wel 6 slaapplekken). Grootste pluspunt was de koloniaal aandoende veranda met rotan meubels die een geweldig uitzicht biedt over de (moes)tuin en het Toba meer. Het personeel is zeer vriendelijk en de gastheer een bron van weetjes, tips en verhalen. De moeite die een ieder zich getroost om het de gasten naar de zin te maken is enorm. Tot en met de begeleiding van en naar de boot en zelfs naar de andere kant om ons naar de juiste auto met chauffeur te begeleiden. Het eten verdient een apart compliment. Alle maaltijden zijn met zorg klaargemaakt en er wordt gebruik gemaakt van de verse groenten uit de tuin. Het huis is zeker geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, mits deze enigszins vertrouwd zijn met water. Horas is een aanrader voor vakantie vieren aan het Toba meer. Wij hebben goede herinneringen aan onze gastheer Berend, Mian en de medewerkers.

• 10Marla31-10-2013

Zeer goede ervaring !

Slechts een dag bij Horas Family Home geweest, maar hebben er volop genoten van gastvrije ontvangst, bijzonder goede kamers en enorm mooi zicht over Tobameer. Verder is het diner een echte aanrader. Hier vandaan kan een rondje TukTuk gewandeld worden, waarbij een groot aantal restaurants en bars gepasseerd worden met zicht op het Tobameer. De volgende keer zullen we beslist gebruik maken van de huur van een scooter, waarin de eigenaar kan bemiddelen. Voor weinig geld kan dan het hele eiland bezichtigd worden.

• 10Cor15-10-2013

Exellent & Exclusive

Horas Family Home in Tuktuk op Samosir Island is een prachtige B&B met één family room en één indah (tot 4 personen). De kamers zijn voorzien van alle gemakken alsook warm water en werkende wifi. Er is geen restaurant maar je kunt de heerlijkste maaltijden en drankjes op je eigen veranda bestellen. Als je echt wilt uitpakken ga dan voor de 6/7 gangen (fish) BBQ. Alles erg lekker en vers met organische groenten uit eigen tuin. Horas heeft direct toegang tot het Toba meer om te zwemmen, kayakken, vissen en tegen betaling motorboot ritjes, etc. Vraag het maar aan Berend en het wordt geregeld. We hebben ook nog lunch gedaan bij Tabu Cottages maar het eten daar is niet de kwaliteit van Horas. Wil je een uniek en relaxte stay op Samosir, probeer te reserveren bij Horas!

• 9g.gloudemans06-10-2013

Leuke plek direct aan het Tobameer

Keurig nette accomodatie, direct aan het meer. Aardige eigenaar die samen met zijn vrouw er alles aan doet om het naar je zin te maken. Het appartement is groot en schoon en van alle gemakken voorzien. Groot terras en een mooie moestuin met konijnen e.d. Eigen terras aan het meer en je mag gratis gebruik maken van de kayak. Met een scooter of mountainbike kun je prima de omgeving verkennen.

• 10wabbe de vries04-09-2013

Het pardijs aan het Tobameer bestaat dus nog echt!

De korte versie: Zeer vriendelijke staf, wil je met alles helpen inclusief excursies. Voor zowel kleine kinderen (konijntjes, hond en schommel) als voor ouderen (kajak, vissen, speedbood en waterskiën) voldoende aanbod vauit het appartement. De staf voelt zich verantwoordlijk voor je welbevinden en geeft je het gevoel van veiligheid en huiselijkheid. Het motto van Horas is; ieder verzoek kan worden ingeilligd, complexe verzoeken gaan een paar dagen overheen. De indische keuken is beter dan welk indonesisch restaurant in Nederland en elders in Indonesië met verse eigen gekweekte groenten en vis. Uiterst hygiënische verblijf met uitzicht vanaf de veranda over het Tobameer, gelegen in een rustig gebied met geluiden die horen bij de tropen...erg rustgevend. En wat prijs-kwaliteit betreft, je zou haast zeggen te goedkoop.

Vakantiehuis Horas Family Home info

Facilities