7,2

4 reviews over Hotel Christina Guesthouse in het Nederlands

Geen aanrader, eigenaar was erg onvriendelijk

Tessa
16-11-2012

Hoi, mijn ervaring in dit guesthouse is heel anders dan de voorgaande reviews.. Het is best een ok guesthouse, maar de eigenaar was heel erg onaardig tegen ons. Ik was hier tijdens Idul Fitri (druk overal) dus we hadden gereserveerd en o.a. een prijs afgesproken. De eigenaar was er niet toen we aankwamen, maar toen hij een paar dagen later kwam wilde hij dat we meer dan 2x zoveel gingen betalen dan was afgesproken. Dat vonden wij heel erg raar! Hij had het ons eerder willen vertellen zei hij. Raar dat hij dat niet had gedaan, hij had mijn telefoonnummer al een hele tijd en we hadden hem zelfs nog gesproken toen we er aankwamen. Hij was er erg vaag over en werd boos op ons. Het werd steeds raarder, totdat hij ging dreigen om ons eruit te gooien als we niet betaalden. Dat was een probleem want alles was helemaal volgeboekt.. Dus uiteindelijk onderhandeld en 2x de afgesproken prijs betaald voor de overgebleven nachten, echt heel erg vervelend. Geen aanrader dus wat mij betreft.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

EEN MUST

Van der hoeven
17-3-2012

MIJN HEMEL OP AARDE een echte aanrader, reeds verschilklende malen bezocht en telkens voor meer dan een maand, rustig mooi , ik ga terug

Gereisd Met partner in januari 2012

ik keer terug

Van der hoeven eric
3-2-2011

prachtige ligging , dicht bij tuk tuk , kalme omgeving , uitstekende vismogelijkheid een echte aanrader,

Gereisd Met partner in november 2010

Goede ligging en gastvrij

Tuula
22-6-2009

Prachtig uitzicht en uitstekende plek voor zwemmen.

Gereisd Alleenreizend in november 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Christina Guesthouse in Samosir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Christina Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.