Hotel Parapat View

1 review over Hotel Parapat View in het Nederlands

Sumatra-Java-Bali

Grietje
8-7-2010

Grote eetzaal in open ruimte, met uitzicht op Toba meer. Mooi zwembad geen gebruik van gemaakt. Geweldige grote familroom gehad, veel oppervlakt, maar spaarzaam gemeubileerd. Meubilair 1950 / 1960. Spik spek schoon. Hotel ligt op de heuvel.

Medewerkers van hotel deden eerste avond een fashionparade, kledingstukken met Toba-Batakweefsel. Eten verzorgd en lekker

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parapat View in Parapat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parapat View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parapat View scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.