Reviews over Parapat

Uitzicht over het Tobameer

Sameer (Samber),
    27-10-2010

Het Inna Parapat hotel is direct gelegen aan het Tobameer en heeft daarom een uitstekende ligging. Daarnaast ligt het hotel bij vele kleine winkeltjes en een Chinees restaurant waar men goed kan eten. In het restaurant van het hotel kan men ook uitstekend dineren. De kamer is goed en heeft een veranda waar men 's avonds lekker kan zitten. Helaas is er geen airco aanwezig, maar een kleine fan. De wasservice van het hotel is ook prima. Het ontbijt is voor Europeanen erg karig. Het Galiameloendrankje is erg lekker!

Sumatra-Java-Bali

Grietje,
    8-7-2010

Grote eetzaal in open ruimte, met uitzicht op Toba meer. Mooi zwembad geen gebruik van gemaakt. Geweldige grote familroom gehad, veel oppervlakt, maar spaarzaam gemeubileerd. Meubilair 1950 / 1960. Spik spek schoon. Hotel ligt op de heuvel.

Medewerkers van hotel deden eerste avond een fashionparade, kledingstukken met Toba-Batakweefsel. Eten verzorgd en lekker

Kom er 2 maal per jaar en hotel ligt op een geweldige is

John Beijer,
    2-4-2007

Kom er 2 maal per jaar en hotel ligt op een geweldige locatie. Personeel is vriendelijk en gastvrij. Hotel kampt, zoals zo vele hotels rond het Toba meer, met geringen aanvoer van toeristen en oogt daardoor regelmatig leeg. Erg jammer, want omgeving Toba meer is schitterend en heeft veel moois te bieden. Geen uitgaansleven en geen attractieparken in de regio, maar ja...!

Parapat scoort een 7,5 uit 10, op basis van 8 reviews