Hotel Pangeran Beach

7 reviews over Hotel Pangeran Beach in het Nederlands

Goed voor 2 nachten

Rob
14-5-2015

Aan het strand gelegen, maar met het strand wordt niets gedaan. Voor de rest een groot sfeerloos hotel. De kamers zijn netjes en schoon. Het restaurant biedt een uitgebreid assortiment, ook voor het ontbijt. Het zwembad zier er mooi uit, maar de stoelen hebben hun beste tijd gehad. Ook de tegels rondom het zwembad zijn aan vervanging toe.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel in stad

jelly
20-2-2014

mooie kamers,ook groot!zicht op bergen,leuk. koelkast die werkt.... later nog een nacht,nog mooiere kamer gekregen,super.

Gereisd Met partner in januari 2014

Aardig hotel, smerig strand

Ingmar Kortekaas
7-2-2014

Pangeran beach is een aardig stadhotel. De naam doet echter vermoeden dat je vanuit je hotel een prachtig strand op loop.... dit is echter niet het geval. Het strand is hier, net zoals alle stranden die wij in Padang gezien hebben, erg vies, ik ben de zee niet in geweest. Het zwembad is lekker, het eten is erg goed en het personeel is erg vriendelijk. Al met al een prima locatie om het niet zo bijzondere Padang en omgeving te verkennen.

Gereisd Met partner in Thu Jan 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, tegenwoordig 4 sterren

Christophe Nève
10-2-2012

Wij hebben twee overnachtingen in deze hotel gehad. De kamer was schone, confortabel en in zeer goede staat. De enig min punt zijn de grote ventilaties die vrij veel lawaai maken, maar hebben wij hindernis in de nacht gehad. Het hotel wordt voor 99% door Indonesisch mensen bezet. Dat is uitstekend als je echt Indonesisch sfeer wil proeven. Het zwembad is lekker warm maar verwacht niet veel van het strand, daar kan je zeker niet in zwemmen. Water en strand zijn niet schone.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aan het strand

p_nutnick
12-8-2011

Op rondreis op ontdekking naar mijn roots was dit het 1e hotel in Indonesie waar ik met 12 familieleden aankwam. Ik lag samen met mijn moeder en tante op de kamer, maar helaas was het niet goed doorgekomen dat wij 3bedden nodig hadden. Na een half uur wachten toch een bed erbij kunnen krijgen. Eten was heerlijk (verwacht alleen geen brood zoals wij dat kennen). Moeder was ook jarig, taart gekregen, wel wat raar, met ger. kaas erop (ipv chocoschaafsel?) Heerlijk zwembad, strand achter, maar wel erg vervuild, zijn hier niet opgeweest. Ligt aan drukke weg, maar uitzicht geweldig op de stad! Helaas zijn alle foto's weg nadat laptop (thuis) is gecrasht, wel erg mooi album kunnen maken, maar kan helaas geen foto's toevoegen. Hebben natuurlijk ook massagecentrum in het hotel, tante heeft daar elke dag gebruik van gemaakt.

Gereisd Met vrienden in februari 2009
2005

Op het dak staat een pomp (?) die de hele nacht een geluid

Peter Lente
9-12-2005

Op het dak staat een pomp (?) die de hele nacht een vervelend geluid maakt. Hoe hoger in het gebouw des te meer lawaai. Vorig jaar werd de lobby verbouwd. Tot middernacht was het geluid van drilboren te horen. Na een dringende oproep onmiddelijk te stoppen werd er na een half uur gehoor aan gegeven Een antwoord van een klacht gericht aan de directie heb ik nooit ontvangen...

Gereisd Anders in Fri Dec 09 2005 06:58:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2004

Hotel indien je noodzakelijk in Padang dient te i.v.m. van

Hans
14-9-2004

Hotel indien je noodzakelijk in Padang dient te overnachten bijvoorbeeld i.v.m. aanwezigheid van vliegveld in de nabijheid. Indonesisch zakenhotel met teveel pretenties.

Gereisd Anders in Tue Sep 14 2004 13:02:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pangeran Beach in Padang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pangeran Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.