Hotel Inna Dharma Deli

Hotel Inna Dharma Deli
6,6

7 reviews over Hotel Inna Dharma Deli in het Nederlands

prachtig hotel en goed verzorgd en mooie ligging

Harry Kessels
5-5-2016

mooie omgeving en niet ver van het vliegveld af.in het hotel is de uitwendige lift daar is het gloeiend heet in [panas betoel].

medium hotel

Taco
26-4-2014

Hotel is eigendom van het staatsbedrijf INNA die door heel Indonesie hotels beheert. Dat merk je aan de betrokkenheid van het personeel en ook dikwijls aan het achterstallige onderhoud in het hotel zelf. Vlakbij dit hotel zijn er betere alternatieven. Het buurtje waar het staat is wel histories en vandaar dat het wel leuk is. Etenstentjes aan de overkant, het Deli Hoofdkantoor aan de achterkant.

mooi hotel uit koloniale tijd

Henk
7-12-2012

Het Inna Dharma Deli Hotel (vroeger Hotel de Boer) stamt nog uit de koloniale tijd. Het moet toen indrukwekkend en luxe zijn geweest. Het openbare gedeelte rond de receptie ziet er nog steeds fraai uit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers kunnen een stuk minder zijn, stoffig, bedompt zo is onze ervaring. Badkamer provisorisch opgelapt, dat soort dingen. Je zit wel in het centrum van de stad, vlakbij het Merdekaplein en een fraai park. Ook het oude postkantoor is 'n mooi gebouw. Vlakbij heb je restaurant TipTop (uit koloniale tijd) en daar kun je lekker eten en drinken. Het ontbijt in het hotel is gewoon. In buffetvorm, 'n ei kun je bestellen. Als je net aankomt uit Nederland en 1 nacht in Medan blijft is dit hotel 'n goede keus.

Gunstig gelegen

Conny
3-3-2012

Het hotel is gunstig gelegen om te voet de stad te verkennen. En in het zwembad kun je lekker afkoelen.

Verwijderen bij de touroperators.

Eus
4-10-2011

Het het hotel oogt op het eerste gezicht wel vriendelijk.Eenmaal op de kamers komt een muffe lucht je tegemoet (453 en 451) In de badkamer zagen we dat de toiletbril met een flinke scheur in het midden dit was verhopen door wat kit aan elkaar geplakt, de wasbak een grote scheur vertoonde waar vuil in nestelde, een bad waar het vuil langs de randen zich opstapelde. Geen schone handdoeken. De deur van de badkamer was in het geheel vuil. kortom een onhygienisch toestand waar Rob de Geus niet vrolijk van zal worden. Wij zagen dat het bovenlaken voorzien was van grote gaten en scheuren. Wij hadden weinig van het ontbijt mogen genieten vanwege het bedorven koffie(melk) en een bezoek van een RAT in het restaurant onder de tafels met etenswaar , personeel reageerde lackoniek. Deed wel op hun manier hun best om de rat te vangen.

voor het vertier moet men een drukke weg oversteken, daar bevinden zich cafeetjes en restaurants.

De foto's op de site spoort niet met de werkelijkheid.

Goed genoeg voor 1e overnachting

rhmjacobs
10-8-2011

Het hotel is niet bijzonder, maar wel goed genoeg voor een 1e nacht na een lange vlucht.

Het is een schoon hotel, maar bediening en vriendelijkheid van het personeel laat wat te wensen over. Ontbijt iets teveel gericht op lokale mensen.

We werden verwelkomd door de gids en deze speldde ons een bloemetje op. We kregen een welkomdrankje toen we in de receptie zaten te wachten.

Hotel was niet meer zo nieuw, maar ruime kamers van alle comfort voorzien.

Geluiddempend tapijt en climate control dus de ramen konden niet open.

We hebben heerlijk geslapen, misschien had de lange reis er ook iets mee te maken.

We hadden uitzicht op Daimaru shopping centre.

In deze reis was alles inbegrepen. Het buffet was iederkeer uitgebreid en wel voorzien.

We hebben een aantal aanbieders voor Inna Dharma Deli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inna Dharma Deli in Medan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inna Dharma Deli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.