IndonesiëSumatraMedanHotels MedanHotel Grand Swiss-Belhotel Medan

Hotel Grand Swiss-Belhotel Medan

IndonesiëSumatraMedan

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand Swiss-Belhotel Medan voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Grand Swiss-Belhotel Medan

• 9Desiree01-08-2012

Heerlijk hotel

Het was ons eerste hotel na een lange vlucht uit Nederland. We werden door Angel achter de receptie heel erg goed geholpen, ze legde ons van alles uit, terwijl wij op onze kamer wachtte die nog schoon gemaakt moest worden. Was dan ook vroeg in de ochtend dat we aankwamen.

De kamer was prachtig, een badkamer met ramen tot op de grond, een gedeelte beplakt en een gedeelte kon je doorkijken over de stad. De douche was prachtig,met twee verschillende douchekoppen. Heerlijk bed en ruimte genoeg in de kamer om je koffers open te zetten.

Het ontbijt was heerlijk en je werd daar ook zo vriendelijk geholpen. Je voelde je in het hele hotel welkom en dat kwam zeker door het fijne behulpzame personeel.

• 10Linda02-06-2010

Tophotel!

Wat een geweldig hotel. De lobby is prachtig, de kamers ook erg stijlvol. Heerlijk ruime badkamer met zeer luxe douche (grote douchekop!). Gratis draadloos internet op de kamer. Het hotel zit vast aan een winkelcentrum, wel leuk om even een rondje te doen of donuts te eten bij een leuke donuttent. Ontbijt zeer uitgebreid. Dit is één van de betere hotels waar ik ooit geweest ben.

• 9peter van der Arend16-05-2010

mooi hotel vlak bij het vliegveld

Wij hebben hier overnacht na een 3 daagse trekking in Bukit Lawang. Zeker na de eenvoud in de jungle was dit een verademing. Een schitterende hal met zeer goede service. De kamer is luxe met internetverbinding via door ons meegenomen kabeltje en laptop. Heerlijk bed en uitstekende bijzondere badkamer met een enorme douchekop en ruim bad. Het uitzicht vanuit de badkamer is spectaculair omdat de gehele buitenwand uit glas bestaat. Voor 4 euro brengen ze je naar het vliegveld wat vlakbij is. Medan zelf vonden wij niet bijzonder maar daar kwamen wij ook niet voor. we betaalden nog net geen 60 euro voor een nacht in dit 5 sterren hotel via internet geboekt.

Hotel Grand Swiss-Belhotel Medan info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)