Hotel Garuda Plaza

IndonesiëSumatraMedan

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Garuda Plaza voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 9 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Garuda Plaza

• 7A-Feskens24-02-2016

Prima hotel voor doorreis

Grootschalig hotel in een drukke buurt.Weinig sfeer. Prima om tijdens de rondreis 1 nacht te overnachten. Kamer is netjes en verkeerd in goede staat.

• 6jelly20-02-2014

viel tegen

1e nacht kregen we kamer a.d.achterkant,wel stiller maar met zicht op betonnenmuur.koelkast was stuk,2e nacht voorkant geslapen,die koelkast werkte wel. eenvoudige kamers.luide weg en moskee.

• 7Jaap20-11-2013

Voor 1 nacht prima hotel

Omdat wij de volgende dag vrij vroeg vanaf het nieuwe vliegveld Kuala Namu hebben wij een nacht in dit hotel verbleven. Sommige kritieken van andere beoordelaars verbaasden ons. Het is inderdaad een groot hotel aan een bijzonder drukke straat en vroeg in de morgen werden wij door een nabije moskee gewekt. Dit laatste was in ons geval niet erg want om 6 uur vertrokken wij al voorzien van een goed ontbijt pakket. De kamer die wij hadden was ruim. De bedden waren echter best hard te noemen. De airco werkte naar behoren. De hotelkamer had een redelijke badkamer echter het douche gordijn was te kort waardoor na het douchen de gehele vloer zeiknat was. Toen wij water voor een kopje thee in de waterkoker warm wilden maken bleek er een niet in het stopkontakt passende stekker aan te zitten. Waarschijnlijk was het verloopstuk door een eerdere gast (per ongeluk) mee genomen. Het diner hebben wij gebruikt in een nabij gelegen restaurant. Voor 1 nacht dus een prima hotel.

• 1Wilma van Denderen22-08-2012

Sfeerloos Islamitisch Hotel

Bij aankomst en tevens het begin van onze reis wilden wij in de lounge wat eten en drinken. Dat kon niet ze hebben geen restaurantservice en alcoholische dranken werden nooit geschonken omdat zij een Islamitisch hotel waren. Met het feit dat zij zich profileren als een internationaal Hotel en wij geen moslim zijn hebben zij kennelijk niets te maken.

• 7annelies14-05-2012

redelijk hotel

eenvoudige, kleine en gehorige kamers. Wel schoon, wel aan een drukke weg. Ontbijt is prima, eieren en wafels worden buiten gebakken. Er wordt geen alcohol geschonken in het hotel en ook niet te koop in de buurt, en anders op de kamer opdrinken.

• 6Fam. Trommelen08-08-2011

De luxe familiekamers zijn fantastisch

Maar de rest niet. Aan de voorkant erg veel lawaai. Kleine, eenvoudige kamers voor 2 personen. Restaurant duurt erg lang en hebben later op de avond bijna niets meer. Duur !Redelijk zwembad. Groot hotel.

• 7Sameer (Samber)27-10-2010

Simpel en eenvoudig

Het Garuda Plaza Hotel ligt aan een zeer drukke weg. Het hotel ziet er goed uit en de kamers zijn simpel, eenvoudig en netjes. Er is een goede airco aanwezig op de kamer. In de lobby van het hotel zijn drie computers aanwezig waarop men gratis kan internetten. Ontbijt is prima. Er is een zwembad aanwezig, maar geen ligbedden om lekker te kunnen zonnen. Het hotel is op 5 tot 10 minuten loopafstand van een warenhuis met supermarkt en een McDonalds.

• 9Rutger Haakman01-07-2010

Mooi hotel in warme drukke stad

Hotel ziet er luxe uit. Veel personeel dat bereid is overal een helpende hand te bieden. Buiten het hotel niet veel bijzonders. Vlakbij het drukke centrum van Medan.

• 7Pieter18-08-2008

typisch stadshotel

prettig hotel. verschillende kamers en de standaardkamers zijn wat sleets maar wel ruim en badkamer is ok. verder is alles netjes schoon. airco werkt prima. het hotel beschikt over een zwembad.

Hotel Garuda Plaza info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met