Hotel Deli River ***

9,3

44 reviews over Hotel Deli River in het Nederlands

Heerlijk!

Groos, 13-11-2017

Vriendelijk personeel, mooi hotel met heerlijk zwembad. Nette, schone kamers.

Via hen ook een tour geboekt. Was supergoed geregeld!

Prachtige plek om je reis door Sumatra te starten

Ellen van beek, 30-7-2017

Op een idyllisch plekje net buiten Medan, schitterend groots opgezet park met gastenverblijven. Kleinschalig genoeg om je helemaal thuis te voelen.

Fantastisch hotel en verblijf.

M van Leeuwen, 2-7-2017

Deli River is precies zoals het beschreven is. Een tropisch paradijs waar wij onze vakantie mee begonnen. Zowel de kamer, het restaurant, het zwembad en het personeel waren voortreffelijk. De vriendelijkheid en behulpzaamheid waren erg goed. In een woord geweldig. Door het goede contact met ook de eigenaren hebben wij niet alleen een groot gedeelte van onze vakantie daar verder geregeld en laten verzorgen maar ook een Jungle Hash run met eigenaar Dirk meegedaan. Hij is lid van de "Sunday Hash House Harriers" een groep Chinees-Indonesische Hash runners die wekelijks twee maal een run doen door de Jungle. Dit was dan ook ons eerste hoogtepunt van onze eerste dagen op Sumatra. Een echte aanrader om zowel met lokale bewoners als de Jungle kennis te maken. Dank voor de hartelijkheid en ons thuis te voelen in jullie paradijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Deli River voor je op een rij gezet:

Geweldig hotel met fantastisch personeel

Ria, 28-5-2017

Hotel Deli River voelde als een soort 'thuiskomen' vanwege de gemeenschappelijke band tussen ons en de eigenaren: raakvlakken in de geschiedenis en in Groningen. Maar zelfs als dat er niet geweest zou zijn, hebben zij geweldig personeel dat een en al aandacht is voor jouw welbevinden. We verbleven er eerst 6 dagen en maakten daarna een tour door Noord-Sumatra. Toen we daarna terugkwamen in Deli River, merkten we pas echt hoe goed dit hotel is: alle hotels onderweg waren goed tot uitstekend, maar dit hotel spande echt de kroon in dienstbaarheid en gastvrijheid. Het ontbreekt je aan niets: op de kamer is alles aanwezig en in het restaurant kun je heerlijk eten tot 21 uur.

Alleen het zwembad kon me niet echt bekoren, omdat het te ondiep was om echt te zwemmen. Bovendien voelde ik me niet echt vrij tussen al die families die aangekleed te water gingen. Maar dat stoorde niet heel erg.

Heel comfortabel en heel vriendelijk personeel.

Margreet Landaal, 9-12-2016

De ligging van het hotel is heel idyllisch. Mooi restaurant en prachtige kamers met werkelijk zeer goede bedden. Bediening is erg betrokken en doet enorm haar best. Eigenaar van het resort heeft een op maat gemaakte reis voor ons opgesteld met privé chauffeur. Met mijn moeder (87) en dochter (22) hebben we alle plekken bezocht waar mijn moeder is opgegroeid in en rondom Medan. Zwembad is mooi aangelegd, goed zwemwater, schoon en verzorgd.

Prima verblijf gehad. Iedere dag een ander ontbijt met specialiteiten van het gebied.

Voor invaliden een verzorgingshuis eerste klas

Loet Sijtsma Poll, 16-11-2016

Het plan om nog één keer het mooie plekje aan de Deli rivier te bezoeken is echt doorgegaan. Het complex is nu helemaal af met zwembad en in totaal 14 kamers.

Ik ben nu 95 jaar en het was erg fijn om hier weer te gast te zijn. Een verzorgingshuis 1e klas viel mij hier te beurt in een paradijselijke omgeving.

De begeleiding telkens naar het toilet met rollator en rolstoel was voortreffelijk.De bediening plezierig en zorgvuldig en met een opgewekte stemming.

Het uitzicht op de rivier is schitterend vanuit het hoekje bij het zwembad. In mijn hotelkamer hing een schilderij met dit uitzicht aan de wand.

We hebben tochten gemaakt in de omgeving, onder andere richting Brastagi. Deze prachtige weg laat het echte Sumatra zien, dat zie ik nog steeds voor mij, al vanaf mijn eerste bezoek aan Indonesië in 1986.

Het was een heerlijk verblijf in hotel Deli River.

Het was thuiskomen in een ver en tropisch land.

Yvonne, Beek ( Limburg ), 19-10-2016

De ligging van het hotel is grandioos. Wij verbleven er bijna één week.

Wanneer je vanuit de drukke, warme stad Medan de laan van het hotel oprijdt,waan je je in een andere wereld.

Thuiskomen voelde het.

De hartelijke ontvangst met een heerlijk gekoeld drankje, was het begin van een ongelooflijke, mooie en soms emotionele reis door Sumatra met als één van de hoogtepunten: het Toba meer.

Onze fantastische chauffeur Erwin vergezelde ons de gehele reis en hij heeft aan al onze wensen voldaan.

In het drukke verkeer in Medan me nog nooit zo veilig gevoeld, dank zij Erwin. De kamers in de tropisch gelegen tuin zijn ruim en sfeervol ingericht. Wij hadden vanuit de kamer een mooi uitzicht op de tuin en vijver.

Het eten is prima. Vooral het ontbijt, vaak aan tafel geserveerd, was verrukkelijk, met iedere dag vers fruit en niet te vergeten, heerlijke koffie.

Ook alle lof voor het uiterst vriendelijke en behulpzame personeel. Chapeau.

Kortom: een hotel om zeker terug te keren.

Gastvrijheid (en meer!) hoog in het vaandel.

Hans, Zutphen, 19-10-2016

Bijna 1 week was ik te gast in dit Hotel, voelde mij meteen thuis. Eind 1950 als bijna 11-jarige "voor goed" uit Indonesië vertrokken. Samen met enkele familieleden toch nog één keer teruggegaan: geen moment spijt gekregen! Mede dankzij de grote gastvrijheid van het personeel, het eigenaars-echtpaar (Dirk en Diana) inbegrepen.

Op het eten - of het nu om ontbijt, lunch of avondeten ging - viel weinig aan te merken; de menukaart bood voldoende variatie. Tip: vraag vooraf of de gerechten goed warm geserveerd kunnen worden, althans dat was mijn voorkeur.

De kamers: ruim, sfeervol ingericht en schoon. Bed zorgde voor prima nachtrust. Mooi uitzicht over de goed onderhouden parkachtige tuin. Veel bloeiende heesters, bomen, vlinders, vogels...

Zwembad: achteraf besefte ik dat ik er te weinig van genoten heb! Wij hebben een druk programma afgewerkt in samenspraak met TriJaya.

WiFi: van voortreffelijke kwaliteit; nergens overtroffen.

Vergeleken met de 3 andere hotels,waar ik tijdens deze reis verbleef, verdient alleen "Deli River" het predikaat "uitstekend" .

Kamertip: Kamers, over 2 verdiepingen. Uitzicht vanaf veranda op hoofdgebouw, waar restaurant, ontbijtruimte en bibliotheek zijn gelegen.

All-round hotel

njlm, 19-10-2016

Deli River Hotel biedt luxe en comfort in een omgeving met veel natuurlijk schoon. Uitstekend en efficiënt gerund met altijd vriendelijke staf.

Een aanrader!

“Zeer aan te bevelen: natuur en erfgoed”

Yolande en Coen, 12-10-2016

We verbleven 4 dagen en hebben echt genoten van de groene oase vlakbij de door verkeer geblokkeerde stad Medan. Het personeel is erg vriendelijk, de 14 kamers in de tuin zijn zeer goed. Overal is opvallend goed WiFi. Goed restaurant. Met de eigenaar Dick we hebben een jungle run in de directe omgeving gedaan. Heel bijzonder.

Hij weet ook veel over het koloniaal erfgoed van Medan. We hebben de speciale routes langs koloniale gebouwen gedaan en de Japanse vluchtelingenkampen uit de WO 2 gezocht en gevonden.

We hebben een aantal aanbieders voor Deli River voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deli River in Medan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deli River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Deli River scoort een 9.34 uit 10 op basis van 49 reviews.