Hotel Deli River

Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
Hotel Deli River
9,3

47 reviews over Hotel Deli River in het Nederlands

Fantastisch, volgende keer zeker weer...

Robin
29-9-2018

Eerste en laatste nacht hier doorgebracht incl. Luchthaven transfers. Keurig nette kamers, zeer goed restaurant (beef rendang is een absolute aanrader) heerlijk zwembad.

Familie Bornebroek
14-8-2018

In Hotel Deli River kun je in het drukke Medan helemaal tot rust komen. De kamers zijn prachtig met een heerlijk terrasje ervoor en uitzicht op de tuin. Er is een mooi zwembad met ligstoelen en ook daar een prachtig uitzicht op de natuur. Het eten is heerlijk en wordt allemaal puur natuur gemaakt. Niet te vergeten de mensen die allemaal even vriendelijk en behulpzaam zijn. Wij hebben genoten!

Top plek!

S
12-5-2018

Het is heerlijk om na een lange reis te verblijven in Hotel Deli River. Het hotel bevindt zich vlakbij een drukke weg, maar hier merk je helemaal niets van. Je bevindt je in een waar paradijs. Je kunt heerlijk vertoeven bij het zwembad, je balkon en het restaurant, waar je lekkere Indonesische en Nederlandse gerechten kunt eten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader dus!

Heerlijk!

Groos
13-11-2017

Vriendelijk personeel, mooi hotel met heerlijk zwembad. Nette, schone kamers.

Via hen ook een tour geboekt. Was supergoed geregeld!

Prachtige plek om je reis door Sumatra te starten

Ellen van beek
30-7-2017

Op een idyllisch plekje net buiten Medan, schitterend groots opgezet park met gastenverblijven. Kleinschalig genoeg om je helemaal thuis te voelen.

Fantastisch hotel en verblijf.

M van Leeuwen
2-7-2017

Deli River is precies zoals het beschreven is. Een tropisch paradijs waar wij onze vakantie mee begonnen. Zowel de kamer, het restaurant, het zwembad en het personeel waren voortreffelijk. De vriendelijkheid en behulpzaamheid waren erg goed. In een woord geweldig. Door het goede contact met ook de eigenaren hebben wij niet alleen een groot gedeelte van onze vakantie daar verder geregeld en laten verzorgen maar ook een Jungle Hash run met eigenaar Dirk meegedaan. Hij is lid van de "Sunday Hash House Harriers" een groep Chinees-Indonesische Hash runners die wekelijks twee maal een run doen door de Jungle. Dit was dan ook ons eerste hoogtepunt van onze eerste dagen op Sumatra. Een echte aanrader om zowel met lokale bewoners als de Jungle kennis te maken. Dank voor de hartelijkheid en ons thuis te voelen in jullie paradijs.

Hotel Deli River voelde als een soort 'thuiskomen' vanwege de gemeenschappelijke band tussen ons en de eigenaren: raakvlakken in de geschiedenis en in Groningen. Maar zelfs als dat er niet geweest zou zijn, hebben zij geweldig personeel dat een en al aandacht is voor jouw welbevinden. We verbleven er eerst 6 dagen en maakten daarna een tour door Noord-Sumatra. Toen we daarna terugkwamen in Deli River, merkten we pas echt hoe goed dit hotel is: alle hotels onderweg waren goed tot uitstekend, maar dit hotel spande echt de kroon in dienstbaarheid en gastvrijheid. Het ontbreekt je aan niets: op de kamer is alles aanwezig en in het restaurant kun je heerlijk eten tot 21 uur.

Alleen het zwembad kon me niet echt bekoren, omdat het te ondiep was om echt te zwemmen. Bovendien voelde ik me niet echt vrij tussen al die families die aangekleed te water gingen. Maar dat stoorde niet heel erg.

Heel comfortabel en heel vriendelijk personeel.

Margreet Landaal
9-12-2016

De ligging van het hotel is heel idyllisch. Mooi restaurant en prachtige kamers met werkelijk zeer goede bedden. Bediening is erg betrokken en doet enorm haar best. Eigenaar van het resort heeft een op maat gemaakte reis voor ons opgesteld met privé chauffeur. Met mijn moeder (87) en dochter (22) hebben we alle plekken bezocht waar mijn moeder is opgegroeid in en rondom Medan. Zwembad is mooi aangelegd, goed zwemwater, schoon en verzorgd.

Prima verblijf gehad. Iedere dag een ander ontbijt met specialiteiten van het gebied.

Voor invaliden een verzorgingshuis eerste klas

Loet Sijtsma Poll
16-11-2016

Het plan om nog één keer het mooie plekje aan de Deli rivier te bezoeken is echt doorgegaan. Het complex is nu helemaal af met zwembad en in totaal 14 kamers.

Ik ben nu 95 jaar en het was erg fijn om hier weer te gast te zijn. Een verzorgingshuis 1e klas viel mij hier te beurt in een paradijselijke omgeving.

De begeleiding telkens naar het toilet met rollator en rolstoel was voortreffelijk.De bediening plezierig en zorgvuldig en met een opgewekte stemming.

Het uitzicht op de rivier is schitterend vanuit het hoekje bij het zwembad. In mijn hotelkamer hing een schilderij met dit uitzicht aan de wand.

We hebben tochten gemaakt in de omgeving, onder andere richting Brastagi. Deze prachtige weg laat het echte Sumatra zien, dat zie ik nog steeds voor mij, al vanaf mijn eerste bezoek aan Indonesië in 1986.

Het was een heerlijk verblijf in hotel Deli River.

Het was thuiskomen in een ver en tropisch land.

Yvonne, Beek ( Limburg )
19-10-2016

De ligging van het hotel is grandioos. Wij verbleven er bijna één week.

Wanneer je vanuit de drukke, warme stad Medan de laan van het hotel oprijdt,waan je je in een andere wereld.

Thuiskomen voelde het.

De hartelijke ontvangst met een heerlijk gekoeld drankje, was het begin van een ongelooflijke, mooie en soms emotionele reis door Sumatra met als één van de hoogtepunten: het Toba meer.

Onze fantastische chauffeur Erwin vergezelde ons de gehele reis en hij heeft aan al onze wensen voldaan.

In het drukke verkeer in Medan me nog nooit zo veilig gevoeld, dank zij Erwin. De kamers in de tropisch gelegen tuin zijn ruim en sfeervol ingericht. Wij hadden vanuit de kamer een mooi uitzicht op de tuin en vijver.

Het eten is prima. Vooral het ontbijt, vaak aan tafel geserveerd, was verrukkelijk, met iedere dag vers fruit en niet te vergeten, heerlijke koffie.

Ook alle lof voor het uiterst vriendelijke en behulpzame personeel. Chapeau.

Kortom: een hotel om zeker terug te keren.

We hebben een aantal aanbieders voor Deli River voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deli River in Medan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deli River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.