Sorteren

Reviews over Maninjau

Heerlijk aan het meer

Conny
    3-3-2012

Het hotel ligt mooi aan het meer en vanaf het balkon van onze kamer kon je heerlijk genieten van het uitzicht.

een mooi hotel in een prachtige omgeving

nico ruiters
    25-11-2008

Het hotel ligt prachtig aan het mooie meer.

Vlakbij het restaurant van Zal (het stekelvarken;zijn bijnaam) hier kun je goed eten.

We hebben hier een prachtige week gehad. Vanuit het hotel met brommertjes gehuurd bij Zal rond het meer gereden.

Aan een van de mooiste meren op Sumatra ligt hotel Pasir

J.E.Smit
    9-9-2006

Aan een van de mooiste meren op Sumatra ligt hotel Pasir Panjang Permai aan het meer van Maninjau.Vanaf Bukitinggi voert de weg via een 44 bochten tellende weg naar beneden met op verschillende hoogtes aanschouwt men de schoonheid van dit meer.

Het hotel ligt aan de enige weg langs het meer en is 'n eenvoudig maar schoon hotel met een uitstekende keuken. De redelijk grote, schone,kamer die wij hadden lag direct aan het meer en bood zodoende directe mogelijkheid om te zwemmen. Heerlijk voor een paar dagen.

Maninjau scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews