Hotel The Hills

3 reviews over Hotel The Hills in het Nederlands

Verrassend goed hotel

Andre
4-12-2011

Mooi hotel met een ideal ligging midden in het centrum.

Niet al te grote nette kamer met een goede badkamer met warm water.

Goed werkende airco en wifi in de lobby.

Restaurant met een goed ontbijtbuffet.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Éen van de gezelligst hotels van onze vakantie.

Fantastisch Hotel

Mark Oosten
18-6-2010

Wij hebben hier overnacht in juni 2008. Een fantastisch Hotel. Mooie ligging en indrukwekkend. Kamers en zwembad goed onderhouden. Wij hebben hier zeer luxe overnacht ! Volgend jaar in 2011 gaan we weer naar Sumatra en doen we zeker The Hills weer aan.

Wat een tegenvaller voor die prijs

Bart Polman
20-7-2009

Hotel dat we in 1995 nog hebben zien bouwen en waar we hoge verwachtingen van hadden. echter... inmiddels op verschillende onderdelen niet goed onderhouden. Zwembad was niet schoon. Restaurant (openlucht) had een smerige vloer, vol met vogelveren. Zelfs tussen het servet zaten veren.

Chaotische bediening. Onbetrouwbaar eten. Zelfs ziek van geworden. Voor Aziaten een goed hotel, voor Westerlingen onder de maat

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Hills in Bukittinggi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.