Hotel Sinabung

7Goed

11 reviews over Hotel Sinabung

• 6Kees03-11-2013

Goed hotel maar massaal

Ondanks het feit dat het hotel bijna leeg was toen wij er waren zie je aan alles dat het een massahotel is. Niettemin heeft het hotel een prachtig zwembad en een redelijk restaurant.

Gereisd met partner in september 2013

• 7hetfort13-02-2013

Mooie ligging van het hotel.

Kamers zijn redelijk schoon en je kijkt uit over een mooie tuin met zwembad. Helaas geen Wifi.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6marvic09-12-2011

Mooi uitzicht op de tuin

Mooie kamer,iets wat gedadeerd met ruim balkon. De tuin is erg mooi. Het eten is goed. Het was gezellig druk in het hotel door een congres van leraressen. Iedereen wilden met ons op de foot.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 5Eva23-11-2011

BAH

Positieve punten: Hotel ligt op een mooie rustige locatie (geen last van de drukke stad) en heeft een mooie tuin met redelijk zwembad. Als je aan de achterkant(achter zwembad) het resort uitloopt kom je uit op een groot grasveld waar je een wandeling kunt maken of spelletjes zoals tennis/badminton kunt spelen met de kinderen (die wij niet hadden). Ook het personeel doet zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Negative punten: Het gehele resort is flink gedateerd en Vies!! De toiletten bij het restaurant en zwembad waren niet te gebruiken (geen toiletpapier en werkelijk alles was nat). De eerste kamer die wij toegewezen kregen was verschrikkelijk. Alles zat onder het stof (vinger was zwart met een dikke laag stof nadat ik deze over de rand van het bed had gehaald), het toilet zat onder de urinevlekken, de spiegel zat onder de vlekken, om te zwijgen over het douchegordijn. Na ons geklaag kregen wij direct de meest luxe kamer aangeboden, maar ook die was vies. Oorzaak: Chinezen!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8E. ten Donkelaar22-02-2011

Hotel ligt in een mooie tuin

Het hotel heeft vriendelijk personeel. Wij waren hier op 8 oktober 2010 en het was zeer rustig in het hotel. Ruime kamer met mooi uitzicht op de tuin en omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 6nicole_diepeveen19-10-2010

Erg rustig...

Wij verbleven hier maar 1 nacht en dat toen het erg onrustig was met de Sinabung vulkaan. Hierdoor was er geen enkele toerist in heel Berastagi behalve wij... Ik weet niet hoe het er normaal is maar wij vonden het een beetje saai... Het Sinabung Hotel is heel erg groot maar wij waren de enige westerse gasten naast een handjevol indonesische gasten. Kamers zijn zo zo, wel een erg fijn bed. Het hotel heeft een mooi en groot zwembad en als je aan de achterkant slaapt kijk je hier op uit. Eten is het restaurant is, zoals eigenlijk overal in Indonesie, gewoon goed! Qua locatie ligt het prima. Je kunt voor het hotel een lokaal busje nemen en dan ben je in een paar minuten in het centrum. Lopend is te doen maar toch nog wel een eindje.

Gereisd met partner in september 2010

• 6nicole_diepeveen19-10-2010

Erg rustig...

Gereisd met partner in september 2010

• 7Marja & Kees15-10-2008

Mooie omgeving

Mooi hotel in prachtige omgeving. Restaurant wel goed maar een erg ongezellige inrichting.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9fam verkaik23-09-2008

Weinig te doen in de omgeving

Een prachtig hotel met een schitterende tuin. Er is in de directe omgeving weinig te doen/zien maar wat absoluut de moeite waard is .. de vulkaan! Heel indrukwekkend.

Het personeel is erg vriendelijk!! Maar waar niet in Indonesie.

Gereisd in september 2008

• 9Joan12-03-2006

Heel groot mooi hotel. 2 verdiepingen, zonder lift. Prachtige grote tuin en zwembad. Uitzicht op de vulkaan. Echt een plaatje. Heerlijk klimaat, koeler dan in de stad Medan. Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Goede massage. Niet duur, voor een uur massage 50.000 rupias (= 5,00 euro). Jammer dat de toeristen wegblijven.

Gereisd in maart 2006

Hotel Sinabung info