Hotel Bukit Kubu

Hotel Info

2 reviews over Hotel Bukit Kubu in het Nederlands

• 3Henk07-12-2012

Never again

In 2008 verbleef ik in dit hotel en dat was toen een nostalgische belevenis. In september 2012 was ik weer hier en dat was schrikken! De tuin is nog net zo mooi als vroeger, maar het hotelgebouw zelf is flink verwaarloosd. Tot mijn spijt moet ik nu iedereen afraden hier naar toe te gaan. Het dak bij de receptie staat op instorten. Achter het hotel ligt een grote vuilnisbelt, de kamer waarin wij verbleven was verwaarloosd en vies. De andere gasten(meest gasten uit Medan hadden wij de indruk) waren lawaaiierig en onbeleefd. Niet doen dus!

3Kamers
    3Prijs/kwaliteit

Met vrienden

• 7Henk22-07-2011

hotel in indonesische sfeer nabij Brastagi.

Zoek je 'n leuk sfeervol hotel halverwege Bukit Lawang (of Medan) naar Prapat/Tobameer, dan is dit 'n goede keuze. Vooral de gigantische tuin (vroeger golfbaan) is prachtig. De leuze van het hotel: Iedere gast brengt vreugde aan, hetzij bij het komen, hetzij bij het gaan. Naar Brastagi kun je lopen. Lekker eten in restaurant Asia b.v. Of in 'n tentje langs de straat, ook prima. Kamers zijn ruim en schoon. Personeel is vriendelijk

8Eten
    8Kamers