Hotel Brastagi Cottages

0Tonen op kaart

6 Reviews over Brastagi Cottages

• 9Dhr. J.E.M.09-08-2011

Mooie 2 onder een kap huisjes

Brastagi Cottages is meer dan een hotel. Het is complex met leuk ingerichte huisjes met meer dan voldoende ruimte. Het ziet er gezellig en verzorgd uit. Het eten dat we 's avonds krijgen is prima verzorgd.

• 7Fam. Trommelen08-08-2011

prachtige plek, maar ga er niet eten.

Ruime kamers en een fantastisch uitzicht als je een kamer aan de rand van het complex hebt! Vrij klein zwembad. Ga er niet eten ! Duur, ontzettend lang wachten (2 uur) en ze hebben niet alles. Hetzelfde geldt voor het ontbijt.

• 7Esther14-02-2010

Niet bijster spannend

Berastagi Cottages heeft op mij niet erg veel indruk gemaakt. De tuin was wel prachtig aangelegd en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Toen wij er waren was er volgens mij niemand anders in het hotel. Het restaurant leek speciaal voor ons open te gaan. Het welkomstdrankje was wel heerlijk!

• 8Pieter18-08-2008

prettig en ontspannen hotel

goed verzorgde kamers die min of meer als aparte huisjes in een halve cirkel op het complex staan. kamers zijn ruim, schoon en verzorgd. vanwege de altijd frisse en aangename temperatuur ontbreekt de airco logischerwijs. ligging nabij de stad is prettig zodat je niet in het hotel hoeft te eten.

• 5peter26-07-2008

viel tegen

prachtig gelegen complex, met leuke bungalows. gericht op gezinnen met kinderen. Helaas tot diep in de nacht snoeiharde karaoke, die flink doordreunde in de kamer. En 's morgens om 0600 uur de eveneens keiharde karaoke van de Imam. Het restaurant was wel goed.

• 7W&M24-03-2008

Dit hotel is opgezet in bungalowstijl. Standaard, iets donkere maar schone kamers met vriendelijk uitzicht. Een populaire weekendbestemming voor bewoners uit het warmere Medan. Buiten het terrein beland je vrijwel direct in het dagelijkse leven. Vanuit de ontbijtzaal uitzicht op de nabijgelegen vulkaan.

Hotel Brastagi Cottages info

Veilig betalen met