Reviews over Bandar Lampung

prachtig hotel in bandar lampung

yvette lazones,
    8-2-2012

wij zijn hier afgelopen december 2011 7 dagen geweest het is een prachtig hotel mooie kamers en goed eten personeel erg vriendelijk en erg behulpzaam op zich is bandar lampung een mooie plaats maar er is in de omgeving van het hotel niet veel te doen blij dat we een auto hadden konden we tenminste nog wat zien. maar de moeite waard om er ooit nog een keer terug te komen want zuid-sumatra is erg mooi.

prachtig hotel

Herman Wijting,
    5-8-2009

Dit is werkelijk een heel mooi hotel met een prachtig zwembad waar je heerlijk tot rust kunt komen. De kamers zijn prima en de prijs is inderdaad bijzonder laag. Een oase van rust in een hectische omgeving.

Prachtig gelegen hotel op heuvel met panoramisch uitzicht

Meindert,
    14-9-2005

Prachtig gelegen hotel op heuvel met panoramisch uitzicht over stad en baai.

Kamers zijn OK

Veel indonesische cursusgangers

gigantisch zwembad.Is wel openbaar dus na 14.00 is het er hee druk met locale bevolking!

Prachtig hotel

Meindert,
    14-8-2005

Prachtig hotel. Fraai zwembad met tropische tuin.Buffet (ad E 9,00) is uitstekend.

Wij betaalden (eind juli 2005) na enig onderhandelen voor een tweepersoonskamer met ontbijt INDR 420.000 ( nog geen 40 euro).

Vanuit Bandar Lampung zijn leuke excursies te ondernemen. Neem contact op met meneer Aziz van de provinciale toeristenorganisatie (info bij balie hotel).

Bandar Lampung scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews