Bungalow Tando Bone Resort

• 8Waardering
  • 6.9Inrichting
  • 9Ruimte

Bungalow info

Meer bungalow infoTonen op kaart

9 Reviews over Tando Bone Resort

• 8Jolanda25-08-2018

Schitterend gelegen resort!

Schitterend gelegen resort! Heel leuk om met een bootje er naartoe te varen. Het weggetje is inderdaad erg slecht en best lang, maar het is de moeite waard! Je kunt goed zwemmen in het poso meer en het uitzicht van je terras is zo mooi. Wij hebben daar heerlijk gegeten. De huisjes zijn heel ruim.

• 8Peter en Elly05-12-2016

Zeer gastvrije ontvangst door eigenaresse Annelies

Wij waren de enige gasten op dat moment en dus heerlijk rustig . Annelies haar man is kok en kan heerlijk koken . Hebben echt genoten van de locale maaltijden !

• 9Clark02-10-2016

perfect!

Mooi om aan te komen met een boot - heel bijzonder. Ruime bungalow met alles wat je nodig hebt. Lekker eten en relaxen. Super uitzicht over het meer (erg helder water) vanaf het terras van onze bngalow (en je kijkt over de reisvelden vanuit het restaurant - ook heel erg mooi). De kids zijn iets te oud voor de nieuwe boomhut maar de zipline was een prachtige verrassing. Dank jullie voor de hartelijke ontvangst en hopelijk komen we nog een keer!

• 9Gena02-10-2016

Rust in optima forma!!

Prachtig en rustig gelegen huisjes met magnifiek uitzicht over het Poso-meer. Zeer gastvrije ontvangst door Nederlandse eigenaresse. Hoe kan je de dag mooier beginnen dan met een duik in het heldere water vanaf je eigen strandje?

• 9Stephanie01-10-2016

Schitterend en rustgevend

Tandobone is een heerlijke plek om bij te komen, genieten van de rust, water en het dagelijkse leven te zien van de indonesier. Lekker eten, veel spelletjes en boomhut waren een super en onverwachte aanvulling voor de kinderen. Ontzettend gastvrij en lokaal eten.

• 6Wil05-05-2016

Geen aanrader

Zou mooi kunnen zijn. Gastvrouw straalt echter totaal geen warmte uit, waardoor alle onvolkomenheden extra opvallen. De inrichting van de huisjes is echt basic en er is helemaal niks gedaan om het gezellig te maken. Ook is alles wat je consumeert echt in geen verhouding tot de prijs.

• 7jo09-05-2015

Leuke ligging

Het resort ligt fantastisch. Hutjes zijn leuk. Maar bij hevige regenval lekt het dak. En het eten is te eten. Maar heel erg sober. Echt geen landelijke keuken. We kregen vis dat waren pp 3 blokjes van 3 bij 3 cm. En dat bij een meer waar vis in overvloed is. De chauffeur en gids kregen veel grotere porties. De prijs van het bier was de hoogste prijs van heel sulawesi. De locstie ligt 30 min rijden over een erbarmeljjke weg

• 0Anne05-11-2011

Prachtig gelegen en afgelegen huisjes

De huisjes van Tando Bone liggen geweldig als je van rust en een fantastische omgeving houdt. Je moet zo'n 45 minuten per auto over een belabberde weg, dan 10 minuutjes met een bootje en dan kom je op een paradijselijke landtong met 8 huisjes. Grote huisjes met keuken en alles en vooral met een heerlijk terrasje! Het Poso-meer is kraakhelder en de huisjes liggen op het strand. Eten wat de pot schaft en het is erg lekker. Er lopen wat honden, katten, kippen en een koe en verder is er alleen rust met prachtig uitzicht.

• 9John en Pasca08-05-2008

Wordt gerund door een Nederlandse (Annelies). Fantastische plek om te verblijven aan het Posomeer. Mooie huisjes (compleet ingericht) aan het water. Huisjes zijn van alle gemakken voorzien en erg ruim, tevens zeer ruim terras. Het eten (ontbijt, lunch en diner) is voortreffelijk. Wij hebben genoten van ons verblijf, absoluut een aanrader!

Bungalow Tando Bone Resort info

Facilities