IndonesiëSulawesiTentanaLodges TentanaLodge Dolidi Ndano Towale Resort

IndonesiëSulawesiTentana
9.8FenomenaalScore uit 6 reviews

9.8FenomenaalScore uit 6 reviews

Lodge info

Meer lodge infoTonen op kaart

6 Reviews over Dolidi Ndano Towale Resort

• 9Sonja27-10-2019

Onvergetelijk!

Afgelopen zomer hebben we een week op Dolidi verbleven. Wat een onvergetelijke ervaring was dit. Op een rustige plek met een waanzinnig uitzicht over het meer is het lastig kiezen wat te doen: de hele dag heerlijk op de steiger zitten en genieten van het uitzicht of op pad gaan om een mooie waterval, een Balidorp of iets anders te gaan bekijken. Son en Joice zorgen er goed voor dat het je aan niets ontbreekt en dat je elke maaltijd smult. De faciliteiten in het huis waren Europees en netjes. Natuurlijk zijn we door Eef rondgeleid op het naastgelegen Kindertehuis waar op een warme en pedagogische manier voor de kinderen wordt gezorgd. Zij kunnen een gedegen opleiding volgen, krijgen medische zorg en wonen in een liefdevol gezelschap. Wanneer je een rondreis maakt door Sulawesie moet je beslist langs Dolidi. Son, Joice en Eef zullen je hartelijk ontvangen. Wij gaan hier beslist nog eens terug.

• 10Jolanda Lefers18-08-2018

Fantastisch!!!!

We voelden ons hier echt welkom door de fijne persoonlijke service en aandacht! Je komt hier echt tot rust met een prachtig uitzicht over het Poso-meer! Ook mooie excursies, zoals naar de Saluopa waterval en de Bada vallei, waar je ook kunt overnachten. Ook hebben we hier de pra htige neushoornvogel en een zwarte makaak gespot. Heerlijke keuken, met gerechten gemaakt op eigen wijze! Echt een aanrader!!

• 10Armand29-03-2018

Alle superlatieven gelden hier. De voorgaande reviews overdrijven in niets. Als je hier in de buurt bent mag je dit niet missen. Fijn dat dit er is.

• 10Emma31-07-2017

Grandioos

Een waar paradijsje dat je na het verhaal achter dit plekje nog meer waardeert. Een echte aanrader.

• 10Harry31-01-2016

Super vriendelijke ontvangst en goed eten

Super vriendelijke ontvangst. Mooie locatie. Goed eten. Uitstekend verblijf.

• 10hgbrands17-10-2013

Je komt als gast en vertrekt als vriend

Dolidi Ndano is een kleinschalig resort, 2 x 2 pers. en 1x4 pers. cottage. De cottages zijn groot en schoon en hebben allen een prachtig uitzicht op het Posomeer. Herson is een geweldig gastheer die je graag meeneemt voor een boottocht of autotocht door de prachtige omgeving van Tentena. De vrouw van Herson, Joice, kookt de heerlijkste traditionele gerechten, vol pension is zeker aan te raden.

Lodge Dolidi Ndano Towale Resort info

Facilities