Sorteren

Reviews over Tangkoko Nationaal Park

Heerlijke rustige plek vlakbij Tangkoko

Janssen
    1-1-2012

Dove Villa's is gelegen aan de hoofdweg naar Tangkoko NP, zo'n 3 km voor het dorpje Batu Putih aan de rechterkant. Ruime kamers in houten 2 onder 1 kap traditionele cabins met douche onder open hemel.

Inrichting sober met bed, tafel en ventilator. Maaltijden en service opvallend goed met zeer aardige staff. Beekje achter cabins.

Leuke Home-Stay

Rob en Willy
    6-8-2009

De kamers zijn zeer primitief maar schoon.

In het restaurant/kantine is het erg gezellig, gemoedelijke sfeer en ieder praat met ieder. Het eten is goed en zeker niet weinig.

Goede uitvalbasis voor het National Park

Eenvoudig onderkomen maar wel direct aan de rand van het 1

John en Pasca
    8-5-2008

Eenvoudig onderkomen maar wel direct aan de rand van het park (Tangkoko). Kamers zijn goed, sanitair is schoon. Wel zelf een laken, handdoek en toiletpapier meenemen. Keuken is uitstekend. Loop vooral even het dorp in richting zee. Leuk om de vissers op het strand te zien. Leuk onderkomen voor 1 of 2 dagen. Verwacht geen luxe.

Tangkoko Nationaal Park scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews