Hotel Toraja Heritage

IndonesiëSulawesiTana Toraja

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Toraja Heritage voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 10 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 10 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Toraja Heritage

• 8P. lejeune04-02-2021

Mooi hotel wel gedateerd.

Verblijf was prima goeie service vriendelijk personeel.

• 0Anne05-11-2011

Mooi, iets gedateerd hotel

Toraja Heritage is ietwat gedateerd. Het ligt erg mooi. We hadden een deluxe kamer, d.w.z. één van de 2 kamers in een echt Toraja-huis met buitendouche! Heerlijk. Wij hadden de kamer op de benedenverdieping van het huisje. Het was wel gehorig (als er mensen in de kamer op de bovenverdieping waren). Het was erg rustig in het hotel, dus het zwembad hadden we voor ons zelf. Het ontbijtbuffet was prima. Een whisky-cola moet je daar niet nemen, die is veel duurder dan in Nederland. De service was prima.

• 7Jean de la Suede15-06-2011

Mooi groot hotel, maarrrr ... vergane glorie!

Mooi groot hotel, maar wel vergane glorie! Kamers zijn te duur!! Maar heel weinig gasten (low season) in mei: erg stil. Bediening is zeer vriendelijk. Veel achterstallig onderhoud; kapotte balkonreling, tegels uit het paadje, beetje groezelig allemaal. Het zwembad was troebel met behoorlijk wat vlokken groen alg erin; in het weekend als de "buurt-jeugd mag zwemmen (voor een klein bedrag) was de alg weg, maar zodra er geen gasten in het water waren werd het weer groen. Eten is lekker (niet goedkoop) ontbijtbuffet veel keus en lekker. Service is prima, onze kamer zo werd ons meegedeeld, werd ter plekke ge-upgrade omdat we (v.t.v. per mail) om een uitzicht verzocht hadden. Wifi hoort in zo'n hotel gratis te zijn maar moest wel betaald worden: € 2 per uur (!) Hotel ligt hoog, 4 km. vanuit Rantepao steile wegen oplopen in die temperatuur valt niet mee. Gelukkig is er wel een (gratis) shuttlebusje naar centrum Rantepao; hotel ligt goed centraal t.o.v. de highlights in Tana Toraja

• 9Linsey Kempeneer11-10-2009

speciaal

Honeymoon op doorreis- verblijf voor 4 nachten. Na een rit van 10h (Makassar-Tanah Toraja) erg moe, maar alles werd beter toen we de lobby van het hotel binnen kwamen. Verwelkomt met drankje en fris doekje. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden superior room = kamer in een typisch Torajaans huisje. In de kamer was alles van bamboe, groot terras. Gratis koffie en water ter beschikking. Laundryservice op en top! Was voor 9h afgeven = terug voor 18h zelfde dag. Ontbijt: veel keuze + eihoek. Diner: 3 x buffet en 1 x à la carte, eten was goed, veel nieuwe dingen gegeten. Mooi zwembad, niet zo veel ligmogelijkheden maar wel strandlakens ter beschikking. Rond 15h komt zwembad in schaduw te liggen en is het er wat friser. Internet is betalend en kortste gebruikperiode is 3h. Je krijgt voucher die meerdere dagen geldig is, wel megatrage verbinding...

• 9Willem & Leny07-01-2008

Hebben verbleven in de zgn. Tongkanan kamer op de begane grond. Alles heel ruim met een mooie "buitendouche". jammer dat in de middag de temperatuur daalt zodat je nauwelijks kunt luieren bij het zwembad. Verder was het in september heel rustig overal.

• 9Josja en Mirte07-11-2007

Het was een machtig mooi hotel, het eten was goed en de service was uitstekend. Maar het was het duurste hotel dat we destijds hebben gehad, misschien iets te duur na Indonesiche begrippen!

• 8Louise marie29-05-2007

prachtig gelegen hotel spijtig dat het elke namiddag regende en dat door de kleine bezetting in het hotel geen activiteiten waren.Het eten was er zeer goed en verzorgd, het personeel zeer vriendelijk.Wij mijne vriendin en ikzelf waren daar van 17 t/m 21 mei ll.

• 9Ben & Emie09-03-2007

Zijn net een week terug. Inderdaad schitterend gelegen en ook de opzet is fraai. Onze kamer prima en groot. Ondanks de zeer geringe bezetting doen ze hun best alles goed bij te houden. Toraja land qua cultuur en natuur adembenemend

• 9Em-Ce-In05-01-2006

Prachtig hotel in een prachtige omgeving. De service is er super vriendelijk. Een echte aanrader! Wij waren er in september van 2005.

• 9yvonne valk03-12-2005

Wij hadden een meer dan prachtige kamer/huis. Het leek wel een balzaal. Prachtig sanitair (bad en douche) De tuin was een plaatje en prima onderhouden. Heerlijk zwembad. Het eten was heerlijk, vooral als er een buffet was. Toen wij er waren was het erg stil, maar zelfs dan was er live muziek. Jammer dat er geen internet was, maar dat is een probleem op heel Sulawesi

Hotel Toraja Heritage info

• Internet toegangBeschikbaar

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)