7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Luta Resort Toraja voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Luta Resort Toraja in het Nederlands

Net hotel en centraal gelegen

Jolanda
25-8-2018

Het hotel ligt centraal gelegen, je kunt zo naar de winkels lopen. De bezienswaardigheden zijn met de auto goed te bereiken. Nette kamer met airco. Leuke binnentuin met praatgrage vogel. Aardig personeel en je kunt eerder ontbijten als dat nodig is.

goed hotel

jelly
20-2-2014

goede ligging voor dagjes uit. eten a.d. overkant is erg goed. je moet wel vragen om kamer met airco,anders erg warm.misschien moet je maar paar euro bijbetalen!leuke markt a.d.overkant v.d.straat.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Jan
4-8-2012

Luta Hotel is redelijk nieuw. De kamers zijn ruim. Kies voor de rust een kamer aan de achterzijde. Deze zijn wel wat duurder. Het ontbijtbuffet was goed verzorgd, alhoewel ze wel wat meer aandacht kunnen besteden aan het ontbijt voor de westerling. Daarin was de keus minder. Wij hebben er 4 nachten tot volle tevredenheid doorgebracht.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel, gunstige ligging midden in centrum

B.Polman
17-10-2011

Wij verbleven hier 3 nachten. Modern hotel. Aanvankelijk hadden we een kamer aan de voorzijde maar vanwege geluidsoverlast van plaatselijk verkeer hebben we voor een duurdere andere kamer (luxere uitvoering met airco) gekozen aan de achterzijde van het hotel. Airco functioneerde echter niet naar behoren en er werd niets aan gedaan. Na 4 meldingen kregen we een staande ventilator die het euvel moest opvangen. Prijs van de kamer bleef hetzelfde. Het was moeilijk uit te leggen dat dit niet klantvriendelijk was. Verder was het een net hotel. Zwembad is erg klein en koud. Ontbijtbuffet matig

Gereisd Met partner in mei 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luta Resort Toraja in Tana Toraja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luta Resort Toraja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.