Bungalow Lumbalumba Diving Resort

BungalowWeer vandaag35°23°
Bungalow Lumbalumba Diving Resort
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Lumbalumba Diving Resort voor je op een rij gezet:

17 reviews over Bungalow Lumbalumba Diving Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Hier moet je echt geweest zijn.

Rob Moritz
10-2-2018

Super resort reeds voor de derde keer geweest. Hollandse eigenaars al 30 jaar in Indonesie dus met alles bekend (denk aan dokter apotheek enz)

Mooie ligging, huisjes met fantasties uitzicht zee zicht (kost niets extra,s ) en een geweldig zwembad . Ook de duikstekken zijn geweldig zowel voor macro als voor het grote spul kun je hier terecht. Een echte Indonesische keuken ontbreekt ook niet altijd alles vers en super lekker.

Wij zeggen ga er eens heen het is echt de moeite waard.

Yvonne
8-9-2016

Een geweldige accommodatie, schoon, mooi, netjes, goede bedden, heerlijk zwembad, mooie tuin. Het eten en drinken was goed. Personeel ontzettend aardig, willen alles voor je doen en altijd met een glimlach. Duikcentrum geweldig, goede boot, alles aanwezig, heerlijke lunch en ook hier weer al het personeel ontzettend aardig. Ook Roel de eigenaar beantwoorde al je vragen en wil ook alles voor je doen, echt een pluim voor Roel en zijn personeel, allemaal toppers

Een prachtig , gezellig , klein resort

anmantel
2-2-2012

Lumba lumba diving is super, ook voor niet duikers.Alles prima geregeld, van het ophalen op het vliegveld, het eten, de bungalows en het duiken/snorkelen.

Roel en Juud zorgen prima voor hun gasten. Het personeel is zeer vriendelijk, de tuin prachtig en het duiken super. Ook de begeleiding bij het snorkelen was goed geregeld. Over het eten niets dan goeds. Elke avond een uitgebreid buffet, een heerlijk ontbijt en ook de lunch op de boot prima verzorgd. Maxi is een prima gids bij een dagtocht. We komen zeker terug.

mooi resort met zeer vriendelijk personeel

Willem en Edith
13-10-2011

Al het personeel spreekt en/of begrijpt Engels en de eigenaar Roel en zijn vrouw Juud zijn zeer betrokken. Elke avond eten zij gezellig mee en bij het vieren van 2 verjaardagen werd alles versierd en kregen we een grote taart met kaarsjes.

Ook het duiken was zeer goed geregeld, alles werd gelabeld en voor je in orde gemaakt, gespoeld en weer aan boord gebracht. Geweldig!

Ronduit geweldig

Fam. Ebbink
12-8-2011

LumbaLumba Diving is "the place to be" voor duikers en snorkelaars. Fantastische duikplekken. Wij zijn nu voor de tweede keer geweest met onze kinderen van 13 en 17 en we zijn nog steeds enthousiast. Dit duikresort is kleinschalig en daardoor is de individuele aandacht groot maar zonder enige opdringerigheid. Het duiken wordt optimaal begeleid door zeer ervaren enthousiaste gidsen die ook voor een leuke ongedwongen sfeer op de boot zorgen. Aan het eind van de middag lekker zwemmen in het prachtige zwembad en s'avonds staat een heerlijk en gezond buffet gereed. Kortom zeer aan te bevelen dus !

Fam. Ebbink

Super resort

Alexander
5-7-2011

Afgelopen juni zijn wij op vakantie geweest in Noord Sulawesi, als 3e resort waren we bij Lumbalumba Diving.

Het is er echt schitterend, alles op en top verzorgd, mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en erg enthousiast.

De betanische tuin is een lust voor het oog en je blijft rondkijken als je lekker in het zwembad ligt te luieren na een dagje duiken of een van de tours die je er maken kunt. Het zwembad is een absolut pluspunt van dit resort!

De bungalows zijn ruim, mooi, schoon en zelfs voorzien van airco.

De duikboot en het personeel zijn ook helemaal super.

Niets dan goeds over dit resort en alles er om heen!

Er is overigens ook gratis wifi aanwezig.

De Nederlandse eigenaren hebben het echt erg goed voor elkaar.

Een ABSOLUTE aanrader!

Een aanrader.. en meer dan dat!

Ramonda
3-7-2011

Tijdens onze reis door Nood-Sulawesi hebben we 7 overnachtingen gehad bij Lumba Lumba. Het was ronduit heerlijk! We hebben een aantal dagen gedoken. Geweldig begeleiding op de boot, superboot, makkelijk het water in te komen en makkelijk weer de boot op de komen. De accomodatie is super. De bungalows zijn mooi, schoon, de bedden liggen heerlijk. Er is airco. Tevens heeft lumbalumba een zwembad, dus heerlijk afkoelen na een dagje uit of duiken. Het eten is heerlijk, lekker vers en heerlijk bereid. Hoewel we zelf geen kinderen meehadden, waren er mensen met een kindje van 1 jaar. Er was oppas geregeld aan boord, zodat het echtpaar kon duiken. Je kunt zonder zorgen lekker duiken en je kindje achterlaten op de boot, de staff op de boot zijn super voor ze! Ze zijn in goede handen. We hebben een geweldige afsluiter gehad van onze reis, waarvoor onze dank aan Roel, Juud en hun staff.

Heerlijk paradijsje

Foppe Heineman
21-4-2011

Dit resort ligt op een berghelling net buiten Manado. Het is er perfect. Het is een kleinschalig resort met maar maximaal 14 gasten. het wordt gerund door 2 nederlandse eigenaren Roel en Juud. Zij hebben het super voor mekaar. Alles is tot in de puntje verzorgd. De huisjes, het zwembad, de bar en het restaurant. Het duiken is er perfect. Wandduiken, muckduiken alles is mogelijk. De verzorging op de boot is ook ideaal. Alles wordt voor je gedaan, je hoeft alleen maar het water in te duiken. Kortom een ideale vakantiebestemming

Klein maar zeer fijn

Frans Schaap
30-11-2010

Na een eerste kennis making vorige jaar nu gekozen voor 4 weken Lumbalumba. Een geweldig resortje met een erg persoonlijke aanpak, alles is erg goed geregeld en gewoon af. De bungalowtjes liggen aan de bovenrand van een helling van hier een erg mooi uitzicht over de tuin (park) en de zee. Het duiken is prima verzorgd met goede gidsen en de verzorging op de boot is ook top. 's Avonds is er een goed verzorgd buffet hier bij wordt rekening gehouden met voorkeur. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, je voelt je hier als klant werkelijk Koning. Dus voor duikers een TOP lokatie. Het huisrif is een aanrader voor hen die graag een beetje zoeken.

beter dan dit kan niet

maikel en chantale
30-10-2010

Wij zijn net terug van onze vakantie naar Indonesie. Wij zijn 6 dagen bij Lumba Lumba geweest en hoe ze het daar voor elkaar hebben is echt heel goed, wij hebben zo iets nog nooit meegemaakt. Ik schrijf nooit een beoordeling, maar deze moest ik doen. Eten kei goed en eigengemaakt ijs kei lekker. . Personeel heel vriendelijk ze doen echt alles om het je naar de zin te maken. Duikinstructeurs; lachen hebben onderling veel lol en er hang een gezellige ontspannen sfeer met veel lachen en ze vinden ook nog eens heel veel (kleine) dingen onder water, je hoeft zelf niets te doen, ze zetten alles voor je klaar. Kamers en afwerking van het resort in het algemeen helemaal af super bedankt Roel en Juut we hebben het super gehad alleen te kort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Lumbalumba Diving Resort in Manado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Lumbalumba Diving Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Lumbalumba Diving Resort scoort een 9.42 uit 10 op basis van 17 reviews.