Hotel Singgasana Ujung Pandang

Hotel Singgasana Ujung Pandang

We hebben een aantal aanbieders voor Singgasana Ujung Pandang voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Singgasana Ujung Pandang in het Nederlands

Prima

Teddy
6-11-2012

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Prima kamer, lijkt er op of deze verdieping (6e) niet zo lang geleden is opgeknapt. Voor ons een prima keuze, waarschijnlijk de volgende keer weer SIngasana.

Ik verbleef i.v.m. een opdracht van PUM Senior Experts 10 dagen in dit hotel. Heb het er prima naar mijn zin gehad. Dicht bij Panta Losari gelegen. Vriendelijke bediening, prima ontbijt en diner, rustig zwembad, wifi op de kamer (soms een beetje traag), geen rooklucht op de kamer, feitelijk niks te klagen. Als ik weer in Makassar moet zijn, mag mijn opdrachtgever weer dit hotel boeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Singgasana Ujung Pandang in Makassar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Singgasana Ujung Pandang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.