Hotel Pantai Gapura

+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

21 Reviews over Pantai Gapura

• 7Jolanda25-08-2018

Mooie plek midden in de stad

De huisjes met zicht op zee zijn schitterend gelegen. De huisjes zijn wel erg gedateerd, maar dat heeft ook wel wat. Heerlijk rustige plek in de stad. Het zwembad is lekker na een dagje Makassar. Op loopafstand van Fort Rotterdam en andere bezienswaardigheden. Neem in het restaurant Pisang Epe, de lokale lekkernij!

• 5Andre30-04-2014

Goede ligging en totaal geen service

Zelden in indonesie een hotel meegemaakt waarbij de service zo slecht en traag is in het restaurant en bij de roomservice en aan het zwembad. een eenvoudig bordje witte rijst is al een probleem en moet verschllende keren gevraagd worden. Mensen achter de receptie zonder enige kennis van de stad en de omgeving en totaal geen interesse in het helpen bij het zoeken naar ee oplossing bij een probleem

• 8Henk19-12-2012

Mooi gelegen aan het water.

Als doorgangs hotel is dit een goede keus. Zorg wel dat je 'n goede, schone kamer krijgt. Vanuit het restaurant (gebouwd in bootvorm) heb je 'n heel mooi uitzicht op de haven. Het ontbijt vonden we heel goed. Diner hebben we elders genoten. Als je richting "Fort Rotterdam" loopt kom je diverse restaurants tegen. Service moet je zelf om vragen (bv koffers dragen). Als je niet te lang hier blijft (waarom zou je?) is dit een prima keus.

• 5c. jansen15-01-2012

erg mooi uitzicht vanuit de duurste kamers

Dit hotel zal waarschijnlijk eens luxe zijn geweest maar wordt nu voornamelijk gebruikt als plaatselijk zwembad

• 0Anne05-11-2011

Gedateerd hotel, wel mooie huisjes op palen

Hotel Panati Gapura is gedateerd. De huisjes liggen wel mooi aan zee op palen. Let wel op waar je je huisje krijgt. Wij hadden gevraagd "harbour of seaview en ze wilden ons een huisje geven met uitzicht op een muur, waarachter de haven was. Gelukkig kregen we een ander huisje. In de buurt zou de "langste eettafel van Azië" te vinden moeten zijn met allemaal eetstalletjes. Die hebben we dus niet kunnen vinden. Het eten in het hotel was wel aardig (de koude frites werden door warme vervangen) en het Bintang bier was erg duur.

• 9Karin Nieuwenhuis26-10-2011

Fantastische plek

Een geweldige lokatie aan de zeekant van de drukke stad Makassar. In de ocean view cottage zit je in de mooiste kamers met uitzicht op zee. 's Morgens om 6 uur wordt je wel gewekt door de pruttelende visserbootjes die voorbij varen. Maar ook dat heeft zijn charme. De kamers zijn ruim, schoon, alleen de badkamer kan een opknapbeurt gebruiken. Een standaard of deluxe kamer bevelen wij niet aan. Hier hebben wij de laatste nacht geslapen ivm geluidsoverlast door een reunie in de bar van het hotel. Vooral in die kamers is veel achterstallig onderhoud te zien. Qua vriendelijkheid en service prima, alleen het omruilen van de kamer ivm de reunie verliep wat moeizaam. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Diner is slecht.

• 3hpottger27-08-2011

Nooit meer

Dit hotel is prachtig gelegen, en ook de opzet van het resort is goed. Maar er is sinds -tig jaren geen onderhoud meer aan gepleegd. Jammer! De kamers zijn smerig, de electra in de bad- en slaapkamer is levensgevaarlijk. Het bedlinnen was smerig, en had brandgaten (roken in bed?). Pas na meerdere keren(!) lakenwisseling, kregen we een redelijk schoon bed. De badkamer zit onder de schimmel en roest. Op ons dringend verzoek, werd door het huishoudelijk personeel een schoonmaakactie opgestart, maar spoedig bleek ook hen, dat het niet schoon te krijgen was. Vlg. touroperator is het een 4* hotel. De reisvertegenwoordiger van touroperator was te laks om een poot uit te steken. Pas toen we een "Letter of Complaints" hadden geschreven (die door de vestigingsmanager mede was ondertekend), toegelicht met foto- en filmmateriaal, kwam hij in beweging. Schande!!!

• 8Femke01-08-2011

Een prachtig plekje, slapen op water

Een paar nachten hebben wij hier doorgebracht in zo'n fantastische kamer op het water. Verwacht geen overdreven luxe maar het ligt gewoon geweldig. Ook prachtige zonsondergangen op het fijne terras. Als je in Makassar bent en je zoekt een hotel; dit is een absolute aanrader!

• 5Fam. Karels-Wilkurs03-02-2011

vieze kamers, lawaai en heel veel muggen!

we hebben tijdens onze Sulawesi reis dit hotel geboekt tijdens de dagen die we verbleven in Makassar. Na aankomst waren er problemen met de boeking en uit eindelijk kregen we onze kamer toegewezen. Het zag eruit als een prachtige bungalow bij het water, eenmaal de deur geopend kwam er een muffe geur uit de kamer, en helaas waren de andere kamers precies zo! En geen oog dichtgedaan door de grote hoeveelheid muggen die er in de kamers zaten. We hebben de volgende ochtend gevraagd aan het personeel of ze misschien even konden sprayen, kregen we als antwoord: muggenspray kunnen jullie zelf kopen in een winkel, het is hier vlak bij". Nou we hebben uitgecheckt, stukje wezen lopen....waar zijn de taxi's als je ze nodig hebt?!! En toen kwamen we aan bij Hotel Makassar Golden, dat lag pal naast dit hotel, daar hebben we genoten van de overige nachten en de kamers waren perfect. Een aanrader!

• 7Annelies01-08-2010

Ligging fantastisch, kamers versleten.

Met wat meer aandacht en onderhoud zou dit een fantastisch hotel kunnen zijn. En dan zou het ook z'n kamerprijzen waarmaken. De ligging is super, wij verbleven in een ocean view cottage en inderdaad kun je uren op het balkon van alle langskomende vaartuigen genieten (hoewel de balkonstoeltjes niet erg comfortabel zijn). Nadeel hiervan is wel dat je 's morgens al zeer vroeg door het geronk van de bootjes wordt gewekt. Ook leuk om 's avonds in de sunsetbar de zonsondergang achter het tegenoverliggende eilandje bekijken onder het genot van een drankje. Op loopafstand (maar ook leuk met een becak) van fort Rotterdam, dat zeker een bezoekje waard is.

Hotel Pantai Gapura info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar