Sorteren

Reviews over Makale

knus en een super goede service!

Sylvia Groothuis
    21-5-2012

Afgelopen februari zijn we een bezoek wezen brengen aan Zuid en Centraal Sulawesi, we wouden in Zuid Sulawesi graag verblijven in een eco lodge of traditioneel huis, we kwamen al snel uit bij Tongkonan Layuk Lion, waar we 4 nachten hebben gelogeerd.

wat een prachtige ervaring!

familie Purto-van de Laan
    19-8-2011

Afgelopen juli hebben wij onze eerste reis naar Indonesie gemaakt en we hebben ook Sulawesi aangedaan. In Torajaland logeerden wij in dit traditionele zadeldakhuis, en wat was het leuk om hier te mogen verblijven we hadden hier nog wel een paar dagen extra willen doorbrengen, maar helaas zaten we vast aan een schema. De gastdame heeft haar uiterese best gedaan en het ontbrak ons echt aan niets. Het eten was het beste van onze hele Indonesie reis, we hebben nergens (niet op Java, Bali en elders op Sulwesie) anders zo genoten van de maaltijden als in Layuk Lion!

Dit is dus echt een aanrader!

Paradijs op aarde

Dirk en Juliana Koster en kinderen
    22-6-2011

Naast sterren hotels wouden we tijdens onze reis naar Indonesie ook iets anders, we kwamen de website van het prive eco huis tegen en hebben online geboekt. Alles van af het moment van boeken, tijdens ons verblijf als bij vertrek liep erg soepel en we hebben er extreem van genoten. Daarnaast hebben we een dagexcursie via de eigenaresse van het huis geboekt, ook puik geregeld. Een echte aanrader dus!

Paradijs op aarde

Familie Gerritsen
    1-3-2011

We hebben in veel hotels, motels en villa's gelogeerd, maar dit was echt enig. Beter kon het niet en de gastvrijheid was uitmuntend! Een verblijf in Tongkonan Layuk Lion maakte onze Trans-Sulawesi reis helemaal compleet! Echte aanrader dus.

Wij komen zeker terug!

Familie Camies-Klok
    6-11-2009

Dit is het! Na vele overnachtingen in een hotels kregen we de kriebel om eens iets ander te gaan doen. We hebben gekozen voor een traditioneel accommodatie/huis en die hadden we gevonden. Wij hebben volop genoten van ons verblijf in het dorp en het deed niet onder voor luxe hotels.

De service was uitstekend en de uitgebreide maaltijden waren volgens ons echt met liefde gemaakt, wat lekker! We willen over een paar jaar terug en dan zullen we er zeker weer overnachten!

Makale scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews