Bungalow Lembeh Resort

Bungalow info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Lembeh Resort

• 8Bert Vos21-10-2009

Een waar duikers paradijs!!

Ik was in april 2009 op duikvakantie op Lembeh (Sulawesi). De accomodatie, is er van zeer goed niveau. het uitzicht over de baai is adembnemend. En qua duiken, en dan vooral het macroleven onderwater (zie foto,s) is van absolute wereldklasse. Qua duiken staat Lembeh voor mij in de top 10 van de mooiste duikstekken ter wereld. Verder beschikt het Lembeh resort over een eigen Padi duikschool, waar voor de onderwaterfotografie liefhebbers een aparte ruimte is gecreerd, voor het prepareren van de camera,s. Ik kom er zeker nog eens weer

• 9JP Kraus05-10-2009

Luxe in Lembeh

Avontuurlijk begin: vanaf Sulawesi wordt je per boot naar het Lembeh Resort gevaren.

Kamer is groot en netjes afgewerkt. Veranda met uitzicht op de baai. Apart: de 'Bali-stijl'-badkamer buitenshuis. Klein nadeel: veel trappen lopen om naar je kamer te komen.

Het personeel is beleefd en servicegericht. Ze nemen veel zorgen uit handen.

Eten is goed en gevariëerd. Ontbijt en lunch in buffetvorm, diner is keuzemenu. Veel Indonesisch, ook wat Europese gerechten. Eenmaal per week sate-bbq met sfeervol lokaal entertainment.

Het duiken in Lembeh is van wereldklasse! Het duikteam is zeer behulpzaam en doet echt zijn best het de gasten naar de zin te maken.

Bungalow Lembeh Resort info

Veilig betalen met