Sorteren

Reviews over Donggala

Goede locatie voor maximaal 2 dagen. Afgelegen!

Harry
    31-1-2016

Ontvangst zakelijk. Mooi gelegen, wel afgelegen. Duikresort. Eten in buffetvorm, redelijk van kwaliteit.

Prachtige duiklokatie

Blok
    11-11-2015

We hebben nog nooit ergens gedoken waar de riffen zo mooi en zo ongerept zijn. Het resort is klein en is het enige in de wijde omtrek, Je duikt dus nooit met veel mensen tegelijk, we hebben regelmatig gedoken met alleen een gids erbij.

De servicegerichtheid is heel goed. Zo wordt je duikpakket rond je eigen wensen ingericht, kan je elke dag aangeven wat je wil, waarheen, wanneer en met wie. Ook moesten we een dag duiken op het laatste moment annuleren omdat mijn man zich niet lekker voelde, daar werd niet moeilijk over gedaan, de duiken werden gewoon van het planbord gewist.

De bungalows zijn heel open met gaten in de muur. Voordeel daarvan is dat je veel ventilatie hebt en dat het 's nachts goed afkoelt, nadeel is dat je de bewoners vanuit de jungle dus niet kunt buitensluiten. We hebben dan ook nachtelijk bezoek gehad en voor een bangerik als als ik was dat een minder leuke ervaring. Maar dat hoort er nu eenmaal bij als je voor een dergelijk resort kiest.

relaxt resort voor de duik/snorkelliefhebber

annemarie
    29-8-2014

Wij gingen echt voor t duiken en dit was onze 1e keer in Azië. Resort ligt vrij rustig en afgelegen, naast een klein vissersdorp,

Wij hadden een relax-bungalow (goedkoopste optie); hier en daar wel wat houtrot, maar voldeed verder prima. Inmiddels hebben alle hutten een douche en westers toilet,). Douche geeft enkel koud water, maar door t warme klimaat is dit niet bezwaarlijk. Eten was heerlijk en absoluut veilig, veel keuze bij de lunch en elke avond een klein buffet. Personeel was zeer hartelijk en behulpzaam.

Duiken zeer divers; steile wanden, wrakken, vrij ondiepe kortaaltuinen, huisrif vonden wij ook al zeer fraai. Enige duikresort in de wijde omtrek, dus elke duikspot voor jezelf! Duikgidsen zeer bedreven in het naar de zin maken van hun gasten. Apparatuur zag er ook goed uit. Wel zelf goed je spullen controleren, want (buddy)checks doen ze niet aan. Publiek: veelal Duits, maar ook Nederlanders, Amerikanen en Fransen gezien.

Topvakantie gehad!

Geweldig gelegen dive resort

Anne
    5-11-2011

Prince John Dive Resort ligt geweldig. De huisjes liggen tegen een berghelling met uitzicht op zee en bij eb op het koraal. In de huisjes is geen douche en geen doorspoel-toilet. Alles met een schep water, maar dat gaat prima. De service is geweldig. Geen airco, maar dat mis je niet en je slaapt lekker onder een muskietennet. Het eten (volpension; met z'n allen aanschuiven en eten wat de pot schaft) is heerlijk. Er is ook een gezellige bar en leuke terrasjes. Bij koffietijd komt men op je ligbedje aan het strand koffie brengen (of heerlijke ice-coffee) met iets lekkers erbij. Wat wil je nog meer. De duikschool is ook prima, je kunt zelfs vanaf het strand de zee inlopen en direct gaan duiken. En er is wifi bij de bar. Zeker een hotel om aan te bevelen!

Heerlijke relaxplek

Annemieke
    11-10-2011

We zijn hier 1 dag geweest om te snorkelen en te relaxen aangezien we een dag moesten wachten op onze aansluitende vlucht vanuit Palu. Hagelwit strand, lekkere smoothies en lieve bediening. In de nabije omgeving zit echter niets wat interessant is, en het snorkelen is op andere plekken in Sulawesi spectaculairder...

Donggala scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews