Reviews over Bangka Island

Kleinschallig resort in geweldig duikgebied!

Gemma Moonen,
    18-7-2011

Een fantastische plek, Een kleinschalig resort met heerlijke grote bungalows op 25 meter van het strand met ervoor een grote veranda waarop een lekkere loungebank staat. De Nederlandse eigenaar doet samen met zijn vrouw alle moeite om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het is een mooi duikparadijs nog vrijwel ongerept. Het park ademt een eco sfeer uit zonder dat de comfartabiliteit zoals een lekkere warme stortdouche er bij ingeschoten is. Dus al met al een echte aanrader.

Gemma Moonen

Bangka Lagoon resort... een prima eco resort

hdunk,
    10-7-2011

Agelopen juni waren wij 5 dagen op Bangka Lagoon. Het is ons hier heel goed bevallen.

Er zijn 2 recent gebouwde bungalows met een geweldig uitzicht.

Het restaurant voldoet maar er wordt een nieuw restaurant gebouwd.

Het eten was er ook prima, de pittigheid wordt aangepast al naar gelang de gasten dit willen.

De duikstekken zijn in een woord geweldig, zeer ongerept omdat hier niet massaal wordt gedoken. Kans om dugongs te zien...helaas hebben wij deze niet kunnen spotten.

De hele crew (onder leiding van de Nederlandse eigenaar) doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.

Kortom, in dit kleine eco resort is het goed vertoeven.

prachtig resort in mooie omgeving

Rob,
    31-10-2008

Vorig jaar een aantal weken op het resort mogen verblijven. Mooie omgeving, zeer vriendelijk personeel. Lekker gegeten, er wordt aan persoonlijke vragen voldaan. Heb zelf niet gedoken, maar wel gesnorkeld. Om naar terug te komen (!) (alleen is de reis zo ver ;-(

Tropisch paradijsje

diana ten dam,
    25-9-2008

Wij hebben hier twee heerlijke weken doorgebracht. Genoten van de prachtige onderwater wereld, de enorme diversiteit aan vissen,koralen, wieren en mini zeedieren de het duikteam je met veel enthousiasme tonen.

Owen, Ulva en hun personeel garant voor een gastvrije vakantie, met erg lekker, zeer gevarieerd eten en veel sfeer. De bungalows zijn ruim en vallen weg in de natuurlijke begroeiing van het eiland en vanaf je veranda kun je heerlijk genieten van strand en zee. Kortom beslist een bezoekje waard als je een echte duikliefhebber bent!!!

Mooi ecologisch resort op idyllische locatie

Roy en Saskia,
    12-7-2008

Mooi ecologisch resort op idyllische locatie. Zeer grote kamers. Moderne ingerichte badkamer met stromend (nu nog koud) water. Uitzicht op strand. Vanaf balkon met lounge zitjes zie je s'ochtends de dolfijnen in de baai. Owen, Ulva en het duikteam zijn zeer gastvrij en zorgen dat je je vermaakt. Duiken met veel zacht koraal en verscheidenheid aan vis en macro leven. Er wordt heerlijk en gevarieerd gekookt, naast rijst wordt er bijvoorbeeld ook pasta, pizza of friet geserveerd.

Bangka Island scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews