Vakantie in Wamena

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Wamena

Reviews over Wamena

• 5Leo29-01-2015

Prima vertrekpunt. 's Avonds binnen blijven!

Wamena is een prima vertrekpunt voor de Noord- en Zuid Baliem Valley. Verwacht niets van de hotelletjes. Sober en ingericht om snel de mooie omgeving in te gaan. Overdags is het in Wamena redelijk gezellig. Over het algemeen is er weinig te beleven. Ga vooral na zonsondergang Wamena niet in. Het kleine knusse stadje verandert 's avonds in een onveilig spookstadje. Brandende stapels afval en rondtrekkende dronken lieden met grote kapmensen. In een Warung konden wij ternauwernood wegkomen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2014

• 7fia02-06-2009

prima uitgangspunt voor trekkings

in de stad mooie lokale markten. Je kunt ongestoord door de straten lopen mits niet alleen. Lokaal vervoer becak. Prachtige trekkings in de omgeving mogelijk met gids en dragers.

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7Jan24-01-2008

Wamena is een drukke ongezellige plaats. Je gebruikt Wamena uitsluitend om de binnenlanden in te trekken. De enige bezienswaardigheid is de kleurrijke pasar.

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2007

• 10frank van den berge21-07-2005

Blijf eens wat langer in Wamena! Mijn tweeweekse verblijf aldaar leverde niet alleen fantastische ervaringen met de plaatselijke Papua (Dani, Yali) op maar zorgde ook voor een interessante 5-daagse trektocht buiten de Vallei. Toon respect voor de plaatselijke bevolking en je zal hun eregast zijn! Lees mijn boek: "De Papua in zijn leefwereld" Zie daarvoor mijn website: www.WorldPictureService.nl

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur