We hebben een aantal aanbieders voor Sorong voor je op een rij gezet:

Reviews over Sorong

Prima Hotel voor enkele nachten

Leo,
    12-1-2014

Op reis naar Raja Ampat een nacht in dit hotel verbleven. Niet goedkoop maar wel netjes en voorzien van keurige kamers, bediening en een goed ontbijt. Sorong zelf is niet echt een plaats om lang te verblijven. Het is een doorreisstadje naar het vasteland van Papua of naar Raja Ampat. De dancing/ disco in de stad is trouwens heel leuk en in een prachtig gebouw.

Kijk voor één nacht ook eens naar hotel Meridien. Vlakbij het vliegveld, goedkoper, minder luxueus maar voor een nacht prima te doen.

Gereisd met partner in november 2013

Paradijs op aarde!

k@@tje,
    25-5-2012

Ik ben hier een week geweest in mei 2012 en het was geweldig. Ben nog nooit op zon mooie plek geweest. Alles is brandschoon, met zorg ingericht. Prachtige bungalows op het water, voortreffelijk eten en heel erg aardige mensen. Het duiken was super goed georganiseerd en we zijn dagelijks op de meest schitterende plekken geweest. Ik hoop er ooit nog eens terug te kunnen gaan (het is een lange reis en vrij kostbaar) want dit is voor mij de mooiste plek op aarde.

Gereisd met partner in mei 2012

Verrassend goed hotel!

Anita Schavemaker,
    11-9-2010

Het hotel Le Meridien is voor een tocht naar de Raja Ampat eilanden (schitterend!) zeer gunstig gelegen. Daarnaast is het er heerlijk vertoeven. Het personeel is professioneel en vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2010

dit is een goed hotel

roel,
    8-1-2010

hotel ligt recht tegen over het vliegveld.

van hieruit kunt u met de taxi of yello bus alle kanten op.

Gereisd zakelijk in juni 2008
Sorong scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews