Sorteren

duikparadijs!!

P.L.Chan
    28-2-2010

Een prachtige duikbelevenis!!!

Een vakantie voor rustzoekers die van duiken houden.

Rustiek en back to basic!

Anouck van der Borden
    28-8-2009

Wij waren voor een week op Kri Eco Resort en we hebben het erg naar ons zin gehad. Het is wel wat back to basic, want er is alleen brak water en geen douche maar een mandi. Soms een beetje onhandig, maar voor de rest niks om je zorgen om te maken. Eten is heerlijk en personeel erg vriendelijk, alleen kunnen ze niet heel goed Engels spreken. Ook het duiken is fantastisch geregeld: je duikset wordt voor je in elkaar gezet en er wordt voor jou gecontroleerd of al je spullen aan boord van de boot zijn, echt vakantie dus! Ook het zonneterras is genieten, iedere avond en ochtend naar de zon kijken, hiervoor een perfecte plek op het water!! Als je over de steiger loopt naar je 'hutje' kom je weleens haaien, roggen en papegaaivissen tegen! Ook schildpadden zie je geregeld. Echt een fantastische plek om tot rust te komen!

Kri island scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews